Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,det er ikke saa ofte jeg skriver noe her men jeg leser alle innlegg, og er veldig glad for alle det går bra for og trist for de som sliter.Jeg har vert i russlan i en og en halv månet for og ta mitt 6 forsøk der. det var veldig mange undersøkelser og svert god oppfølging. vi fikk 7 egg og bare ett ble befruktet da ble vi usikkre for før har det vert 7-8 som har vert befruktet men ingen satt, men det ene egget vi fikk det sitter så nå er jeg endelig gravid. tuk ut egget 29 juni og satte det tilbake den 4 juli.Jeg er så glad forde jeg hadde bestemt meg for at dette var mitt siste forsøk forde jeg begynte og bli så sliten psykisk.Legene der sier jeg skal bruke hormoner i 2 mnd fremmover progesteron, dere sier det er for at det er bedre sjanser for at det sitter da, det er vis vanlig på det sykehuset at alle gjør det.Jeg er ikke så flink og skrive slike innlegg men jeg er så glad vet at hvis man er tålmodig går det som regel bra. håper det går bra for alle dere andre også. Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5713002-endelig-gravid-p%C3%A5-6-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...