Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Er det skummelt å ha sex så sent i svangerskapet? Jeg er 37+2...
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Har aldri hørt noe om at dette skal være farlig.
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Ha det så lenge du klarer og orker. Jeg er 2 dager over termindato og har hatt det flere ganger i helgen (prøver å "dytte" frøkna ut)! All ære til deg om du har lyst... føler ikke akkurat kjempe lyst med denne magen, ingen posisjoner som er behagelige!
Silje_33 Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Nei. Har bare hørt at mannen skal passe på hygienen om slimproppen har gått. Prostglandin, som finnes i sæd, kan hjelpe til å sette igang fødselen også. Mange jenter benytter dette for å forsøke å sette igang fødselen, men da bør man ligge med bena høyt en stund etter at man har hatt sex så sæden får virke, har jordmor sagt.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Sex skal virke fødselfremmende, men en bør visst nok ha sex sju ganger får å få nok prostglandin til å sette fødselen i gang ... Det kan virke avskrekkende både på mor og far...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Tenkte mer i rettning av å prøve det en gang... om man må til pers 7 ganger så tror jeg nok at det virker avskrekkende på meg også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå