Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Har en 04/05 modell Teutonia mistral sport (den med nytt design i forhold til den gamle - men ikke 06 modell...) Jeg betalte 5999 kr på Simobutikken uten softbag. Vogna er helt strøken og lite brukt. Selger med myggnett og regntrekk, samt basson sovepose med matchende stoff. Halv pris er 3000, men er den noen som vet hvor mye disse vognene selges for ? Er 3000 for mye ? Skal selge den på Finn.
LegallyBlond Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Er vel vanlig å selge for halv pris så lenge vogna er i ok stand. Kan jo ta en runde på finn.no og se hva andre tar for sin. Er jo mange som kjøper teutonia billigere, importerer eller kjøper fra forhandler på finn.no, så er lurt å ikke prøve med for mye da den kan bli vanskelig å selge om den er for dyr. Men i og med at vognen er strøken ville jeg prøvd med 3000, og heller satt ned prisen etterhvert om du ikke får solgt den. Synes ikke det virker for mye iallefall!!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Hvordan får det vært 04/05-modell???? Enten er det 04 eller så er det 05 vet du.
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Det er en 05 modell som et kjøpt i September 2004. Da var den akkurat kommet i butikken. Var ikke helt sikker på hvilken årsmodell det var. Derfor !
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 hei, jeg kjopte min teutonia mistral 05, kombi med softbag, paa finn.no (ubrukt) for 4000kr, da fikk jeg bare med regntrekk...syntes det var ett godt kjop jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå