Gå til innhold

Hvorfor får noen av dere UL så tidlig?


Enliiitentil?

Anbefalte innlegg

Jeg og vil ha det!

 

Aller helst et UL apparat hjemme i stua, slik ei anna her antyda!!! Hehehe...

 

Jeg har pcos, med økt sjanse for sv.diabetes + sv.forgiftning...vet ikke om det er grunn nok da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en vennine som bare satt seg ned å klaget å sytet noe vanvittig så fikk hun fast oppfølgning!!Selv klarer ikke jeg å eventuelt ta opp plassen til andre som kanskje trenger det mer en meg så jeg betaler heller 300 å går en gang og to utenom den obligatoriske.men jeg har heller null grunn til å få det!!Synes det er kjempe bra at de som har hatt blødninger,aborter osv får det!!

Men det hørtes jo ut som du hvertfall har grunn nok til å få en ekstra ul..

svangerskaps forgiftning er jo ikke bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor betaler du 300 for en ul?

Jeg dro på Volvat og betalte 820...Det var riktignok verdt hver krone, men hadde jo ikke gjort noe hvis det var billigere da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser til bryne...men tror kanskje det var 400..litt usikker nå..men ikke mer enn 400 uansett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde exu tidligere i år, så jeg var til ul for å sjekke at det lå på riktig plass denne gangen. Men det ser ut til at gyn vil følge meg opp, så jeg har allerede hatt 2 ul (er 8+0 imorgen) og skal på enda en ul 15. august.. da er jeg 11 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tatt inn to dager etter jeg fikk brun utflod og ømhet i magen som var likt som forrige gang jeg mistet. Skal inn igjen på torsdag, har hatt magekramper (som rier) siden søndag for ei uke siden, og hatt brun utflod hver gang jeg skal bort eller noe, og stresser litt.... Gruer meg noe vanvittig...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøverør. Da er det vanlig å få ultralyd i uke 8 for å sjekke at ikke spiren er utenfor livmor bla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...