Enliiitentil? Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg og vil ha det! Aller helst et UL apparat hjemme i stua, slik ei anna her antyda!!! Hehehe... Jeg har pcos, med økt sjanse for sv.diabetes + sv.forgiftning...vet ikke om det er grunn nok da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg fikk det pga aborter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Fikk det pga blødning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enliiitentil? Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juli 2006 ok, da vil jeg ikke ha det allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victorials Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg fikk det på grunn av blødninger og tidligere MA... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har en vennine som bare satt seg ned å klaget å sytet noe vanvittig så fikk hun fast oppfølgning!!Selv klarer ikke jeg å eventuelt ta opp plassen til andre som kanskje trenger det mer en meg så jeg betaler heller 300 å går en gang og to utenom den obligatoriske.men jeg har heller null grunn til å få det!!Synes det er kjempe bra at de som har hatt blødninger,aborter osv får det!! Men det hørtes jo ut som du hvertfall har grunn nok til å få en ekstra ul.. svangerskaps forgiftning er jo ikke bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #7 Del Skrevet 24. juli 2006 Hvor betaler du 300 for en ul? Jeg dro på Volvat og betalte 820...Det var riktignok verdt hver krone, men hadde jo ikke gjort noe hvis det var billigere da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 24. juli 2006 #8 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg reiser til bryne...men tror kanskje det var 400..litt usikker nå..men ikke mer enn 400 uansett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chill+enda en til Skrevet 24. juli 2006 #9 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg hadde exu tidligere i år, så jeg var til ul for å sjekke at det lå på riktig plass denne gangen. Men det ser ut til at gyn vil følge meg opp, så jeg har allerede hatt 2 ul (er 8+0 imorgen) og skal på enda en ul 15. august.. da er jeg 11 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalis Skrevet 24. juli 2006 #10 Del Skrevet 24. juli 2006 Ble tatt inn to dager etter jeg fikk brun utflod og ømhet i magen som var likt som forrige gang jeg mistet. Skal inn igjen på torsdag, har hatt magekramper (som rier) siden søndag for ei uke siden, og hatt brun utflod hver gang jeg skal bort eller noe, og stresser litt.... Gruer meg noe vanvittig........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 24. juli 2006 #11 Del Skrevet 24. juli 2006 Har fått tidlig ul på grunn av tidligere spontanaborter og sporblødninger og brun utflod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #12 Del Skrevet 24. juli 2006 Prøverør. Da er det vanlig å få ultralyd i uke 8 for å sjekke at ikke spiren er utenfor livmor bla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå