Gå til innhold

Når er det "lov" til å gå med mammaklær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en del fleskemage fra forrige svangerskap igjen. Den har allerede begynt å bule ut i uke 7, og jeg klarer ikke holde magen inne som jeg pleier. Ser ikke for meg at buksene passer til uke 12 liksom. Hva gjør jeg da? Det ser jo faktisk penere ut i mammaklær enn i for trange klær! Men det ser sikkert litt dumt ut før livmoren har kommet over skambeinet....

 

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer til å kjøpe mammaklær når jeg trenger. Da spiller det ingen rolle hvilken uke jeg er i.. Jeg har ekstra fett på magen så når den først buler så må jeg ha mammaklær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er de misunnelige..! Hva skal man gjøre da? Gå med trange jeans foreks når magen presser på er jo så utrolig ubehagelig.. Nei kjøp deg mammaklær du..om det er mer behagelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaklærne nå i dag er ikke som før i tiden... nå hørtes jeg fryktelig gammel ut.. Men, det finnes jo så mange stilige mammaklær, og andre kan ikke se at det er det.. jeans med litt bedre snitt rundt magen f.eks.. Gå på Hennes & Mauritz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd de (har noen fra før) og da ser jeg jo faktisk ganske ok ut, men synes det er litt tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp deg mammaklær og bruk det istedet du!hva er vitsen med å gå med så trange klær at det er ubehagelig da,når man strengt tatt ikke må????

Dessuten ser ikke folk forskjell på vanlige klær og mammaklær....ikke tenkt på det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var netopp inne på hm og bestillte meg noen klær!!

Jeg nærmer meg sakte men sikkert uke 13 å jeg får ikke igjen knappene i buksene mine!

Heldigvis har jeg fått to mamma bukser av en vennine som nettop har fått,å de er faktisk vanvittig fine så jeg føler meg ikke teit i de!!

så for min del MÅ det bare være greit og gå med mamma klær nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg sikker på at du tør..

Men nå som det er så varmt (her i oslo hvertfall) har man jo kjoler og skjørt, og takk for topp-moten - at puppene vises, og magen skjules :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg ikke er laget for den moten... mangler to søte B-cuper til å putte inn i de geniale toppene. Så lege midjen har forsvunnet llignet skjørtene mer telt... :(

 

Gleder meg til å vise frem de flotte bena mine i åletrange mammabukser med struttemage :) Akkurat nå ser jeg mer komisk ut... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - er sikkert ikke så ille som du sier. Kjøp deg mammabukse, da kan du vise frem bena, og det er behagelig for magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv kjøpt to topper,som jeg bruker. Det vises ikke at det er mammatøy.

Kjøp de klærne du har lyst på,og som føles behagelig for deg!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal begynne å bruke mammaklær om du vil allerede nå, jeg :-)

Selv har jeg kjøpt inn både noen topper/gensere og bukser for jeg vet jo aldri når jeg plutselig ikke får igjen buksa uten at det gjør vondt. Og vondt er ikke bra. Den dagen jeg kjenner det, da er det på med strikkbuksa! Uansett om det er i morgen eller om 2 måneder. Om mammaklær ser bedre ut så føler du deg bedre. Si at kroppen har hovna opp og du sliter i varmen hvis noen spør. Go for it :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du kommentert det om noen du kjente gjorde det samme?

Og andre vet jo ikke hvor langt du er på vei;)

 

Med hilsen ei som bruker de klærne hun vil når hun vil, så lenge de passer da;) *ler*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...