Gå til innhold

Nå skal det testes igjen..

Anbefalte innlegg

Nå er det bare noen dager siden jeg tok en negativ test, men jeg prøver igjen med en test i dag, jeg.. Har skikkelig vondt i magen i dag (og enten er jeg gravid eller så har jeg spist for mange moreller i helga: Kan egentlig gå begge veier) Nå har jeg hatt lure-mens i flere dager - bare litt små-spotting uten at det bryter helt ut..

Drar snart hjem fra jobb, å drar nok innom apoteket på vei hjem: her skal det testes..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5712800-n%C3%A5-skal-det-testes-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter fortsatt på jobb.. Ble bedre i magen, så jeg kom meg ikke hjem, gitt.. Hadde stor tro på at testing var tingen.. Nå er jeg litt mer skeptisk. Er det andre enn meg som ikke gleder seg til testingen.. Liker egentlig å leve i håpet om at jeg kan være gravid.. Synes nesten det er verre og teste enn bare å håpe.. Har vurdert 100 ganger om jeg skal kjøpe en test i dag.. Uff synes hele denne baby-lagingen er vanskelig jeg. Noen andre med samme følelser for dette eller er det bare meg?

Hadde jo bestemt meg for å teste i går, så jeg dro innom apotekt på vei hjem. Men så dukket plutselig halve slekten opp: fant vel ut at dette var dagen å besøke meg på.. Når alle hadde gått skulle jeg endelig få ta testen før jeg la meg.. Når jeg fikk testresultatet betydde streken: ugyldig.. Så måtte jeg selvfølgelig ikke på do mer den kvelden..

Så her sitter jeg da, på jobb igjen og lurer fortsatt. Kunne ikke ta den på morgenen i dag for jeg kan ikke være hjemme fra jobb i dag (er her som eneste leder)

Det positive er hvordan kjæresten min reagerte. Han har ikke vært super-gira på denne baby-lagingen, men nå gikk han å koste på magen min hele tiden og innfømmet at han ønsket seg mest en jente:-)

Jeg prøver igjen i kveld..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...