Gå til innhold

ny her

IngyThing & lykkeliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ny her jeg da. Var egentlig på desemberklubben da jeg først anntatt hadde termin 19 desember, men nå har jeg fått ny som lyder på 2 januar. så da slår jeg meg ned her så lenge:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit! Er også kjent med å ha en sprettenede termin dato...men har heldigvis holdt meg innenfor Januar så jeg slipper bytte termin klubb..hehe

Skrevet

Hei, og velkommen til januarklubben :) Jeg har foreløpig termin 2.januar, men antar den kommer til å bli forskjøvet. Skal holde gjettekonkurranse rundt terminen min når jeg skal på UL 1.august, av de som tipper riktig trekker jeg en vinner, som får tilsendt en liten premie :)

Skrevet

Hei og velkommenr hit. Jeg har også termin 2.januar. Blir spennende og se hvem av oss som får den dagen...

Skrevet

haha, så moro:) så mange med termin 2 januar. Blir spennende å se om noen av oss i det hele tatt føder på termindatoen=)

Skrevet

hørtes ut som en koslig ting å gjøre=) kanskje jeg skal sette ut en konkuranse. hvem som tipper navnet vi finner til ungen vår, vinner en liten ting? koslig med sånne små konkurranser=)

Skrevet

Hei og velkommen!

Spennende å se hvor lenge du blir her hos oss da.... ;o)

Jeg har termin 14.januar enn så lenge, men skal på UL neste fredag og regner med at den blir flyttet med en liten uke... (ble det forrige svangerskap også...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...