Enliiitentil? Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg er en sånn en...kunne tatt en test hver dag jeg asså...fordi jeg trenger å få bekreftet at den er der fortsatt liksom... hehehe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Jepp! Enda jeg har sett den lille på ul! Jeg tenker ofte sånn: er det virkelig noe der inne? Innbilte jeg meg alt? Jeg må gå å se på ul bilde for å se på den lille. Tror grunnen til at det ikke har gått skikkelig opp for meg er at jeg merker så lite.. ømme bryst er alt liksom! I morgen er jeg 8 fullgåtte uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 ja jeg skjøner veldig godt hva du mener..går og stresser med det der hele tiden selv..blir gal av det..var på UL på fredag da og så at hjertet banket ble sååååå glad..hehe..men nå er jeg like stresset igjen..skulle gjerne hatt en UL maskin hjemme i stua så jeg kune sjekket hver dag.uff det går nok over når vi kommer oss over de 3 mnd..))lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victorials Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Hos meg er det sånn, at jeg et jeg er gravid og klarer og forholde meg til det for det det faktisk er... Men jeg tror ikke det er baby der inne.. hehe.... Jeg er liksom gravid uten baby til jeg får sett det på UL... Til nå har jeg sett et hjerte på tidlig UL, så kan jo for såvidt si at jeg har noe der, men en baby?? pøh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 fikk du bra bilde på din UL Vibeke?jeg er 8+4 men på UL bildet ser jeg liksomm bare en grå skikkelse ikkenoe antydning til ben eller sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Nei egentlig ikke. Det er et gammel utstyr de brukte på meg. Men jeg så jo antydning til bein og armer.. og hjerte.. Det var alt jeg ville.. Bildet ser ut som en deformert klump.. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missamor proud parent.:) Skrevet 24. juli 2006 #7 Del Skrevet 24. juli 2006 hehe..ja det høres riktig ut..trodde jo jeg var lenger på vei så hadde ventet og sett litt mere..men men.hjertet banket og det er jo det viktigste..)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas-mamma'n Skrevet 24. juli 2006 #8 Del Skrevet 24. juli 2006 hehe....merkelig dette, men vi er nok flere som har den følelsen!Jeg tenker på det hver dag, at jeg kanskje ikke er gravid, at jeg har mistet. Men så får jeg veldig ømme bryster igjen,så det roer meg litt ned,men bare for en kort stund. Jeg var i Marokkko for noen få uker siden,og da fikk jeg skikkelig noia. klarte å innbille meg at jeg ikke var gravid,og at alt var innbilling. så enden på visa ble at jeg måtte til legen og ta urinprøve- og den var fortsatt positiv den:)litt småflau ble jeg da....Men jeg ser veldig frem til ultralyd så jeg kan få en ordentlig bekreftelse på at jeg er gravid, men det virker så uendelig lenge til. er 9+6 i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #9 Del Skrevet 24. juli 2006 Kjenner meg så godt igjen her! Stresser og tenker hele tiden at kanskje det ikke er liv der, og så blir jeg sint på meg selv fordi jeg er så idiotisk og stresser meg opp. Blir tussete! På toppen av det hele var det egentlig ikke så viktig for oss å få barn, men når vi fant ut at vi skulle prøve litt og se, så blei det plutselig det viktigste i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå