c*h*r Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg bestilte akkurat den indiske vuggen!gleder meg til og få den:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Nope.. har ikke kjøpt noen ting... ennå.. er "bare" 10+1 idag og synes det er ALTFOR TIDLIG å kjøpe matrielle ting foreløpig... vil vente til jeg er over den "magiske terskelen" med å begynne å handle så smått.. men regner med at det blir ventet en god stund til også.. skal ikke ha før i februar... vogna skal ikke handles før på januar pga at garantien begynner jo å løpe den dagen den blir kjøpt!!! samme med andre ting også så klart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigergrrrl Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg tør ikke kjøpe noe enda, og er litt misunnelig på deg;-) Er 6 + 3, så det haster jo ikke akkurat..Indisk vogge høres fint ut, hvor fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har faktisk kjøpt et par rosa sokker (har en følelse av at det er jente denne gangen av en eller annet grunn, hadde rett med sønnen min:)), to hvite bodyer, en kosekanin, og et bilsete... Bilsete var på tilbud, og jeg satser på at jeg får brukt for det uansett:) Og jeg vet alt hva slags vogn jeg vil ha. Jeg er har 241 dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå