Elle Vilde Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har i mellom 1 og 2 uker nå hatt vondt under puppene. Magen starter jo rett under, slik at jeg tror det er bh'en som klemmer/strekker huden, og det blir så ekstremt sårt og vondt... (Ingenting synes, så det er ikke sår eller noe). Alle bh'ene mine er like vonde og jeg klarer ikke å gå uten, for da henger de sånn - er jo blitt helt enorme... Det gjør også vondt når jeg ligger på siden - og får strekk på huden under puppene - og på ryggen kan jeg jo ikke ligge, for da blir jeg så svimmel - og magen, vel, den er det ganske uaktuelt å ligge på... Har prøvd å smøre med bodylotion uten at det hjelper. Holder nesten på å bli gal av at jeg ikke kan gjøre noe med at det er vondt... Er det flere som har det sånn, og har dere funnet noe som hjelper?
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Vet ikke om det var det samme som jeg sleit med en periode. Men jeg merket i hvertfall merkbar forskjell da jeg begynte å gå med amme bh uten spiler. Kjøpte en på Lindex til 299,- fra Triumph som var så myk og god at jeg nesten ikke merket jeg hadde den på. Nå har jeg vent meg til å gå mye uten bh for jeg synes egentlig det er best, men så går jeg jo bare hjemme da... Gjør ikke noe om puppene henger litt. Hvis jeg skal ut av huset tar jeg ofte en trekant bikini topp under i stedet for bh, for de er også veldig myke...
Salvadora Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har også kjøpt noen myke i mikrofiber uten spiler som ikke strammer så mye, såååå behagelig. Ellers får du "lufte" de så mye som mulig når du er hjemme! Går og en del uten da. Føler meg som den hippien, men.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå