Gå til innhold

Kvalm!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

huff.. det er så mye forskjellig her.. kan man bruke urizal? hva med postafen? er postafen farligere enn urizal, siden urizal er et naturlegemiddel? jeg er så kvalm.. hjelp meg!

har tenkt å bestille akupunktur, men det var ventetid.. og veit ikke om jeg klarer å ligge på den benken en gang uten å kaste opp! hjelper det? huff.. desperat her nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hørt at akupressur skal funke....man får kjøpt slike armbånd på apoteket tror jeg.vet ikke om det funker men jeg har tenkt å prøve d. er i 6 uke nå og har slike kvalmebølger hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! kjøpt urizal flex nå så da håper jeg det hjelper.. følger dere bare antall på pakka? er vel ikke helt bra å "kjøre på".. sånne armbånd har jeg prøvd, uten at det hjalp veldig.. kanskje de første par dagene som det ikke var så mye.. men ikke nå lenger..

heldigvis så kaster jeg ikke opp, bare sinnsykt kvalm.. men man får vi litt sosial fobi av det greiene her da? må virkelig trene seg opp til å være med folk igjen etterpå.. er det bare jeg som har det sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...