Gå til innhold

Hei nattinatt min kjære venninne :-)

Anbefalte innlegg

Håper du har hatt en fin sommer så langt og at det går bra med opp-pussing!

Fikk pc-en igjen fra rep. no nylig så nå håper jeg jeg slipper fler problemer...

Har 1 uke igjen av ferien og etter det kommer jeg innpå her igjen:-)

Du er utrolig flink her inne og håper alle setter pris på deg!

Fikk desverre mensen denne mnd. også, så jeg er vel egentlig litt i ferd med å slippe taket, sjøl om jeg har et lite håp enda om en liten til.....

Jeg vet jo at mange ting forandrer seg og det er jo masse som forandrer seg...

Uansett jeg ønsker deg en fortsatt kjempefin sommer og håper du koser deg masse og at det snart går i orden med attføringa di.

Superstor klem fra meg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXXXXXXXX

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5712526-hei-nattinatt-min-kj%C3%A6re-venninne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

Ja me storkoser oss med bading,og nyter soldagene,mens han far i huset snikrer..Han tar seg dager fri innimellom då.Var sist helg vekke til Gol.Tropicana.Det var veldig kjekt.

Så kjekt å sjå helsing frå deg.Tenker jo på deg då veit du.

Det går fint med husbygginga,snart er det kome tak på tilbygget og.Då er det vegger,og golv etterpå.Gler meg sånn til me kan flytte soveromma ned igjen.Det skal bli godt.

Å du kjem til å få ein liten til,det er eg ganske så sikker på altså.

Går det for lang tid,så prøv akupunktur.Har så tru på det eg altså.Ho som eg går til innimellom,har hjulpe mange.Eg gjekk for plager eg hadde,men kanskje det var difor Vesleguten vart laga pang med ein gone etter eg slutta med pillen.Eg var jo tross alt ikkje 20 år då heller..

Skal sjå på deg igjen eg.Eg får opp hausten på deg,september/oktober.Fortsatt to små...

Ja eg er spentang attføringa,det blir nok eit møte med div instanser,og deriblant meg og legen rundt skulestart.Skal sei korleis det går.Mimmiconstanse fekk opp 2009 på meg med ein liten til,mens andre har fått i haust/beg. av neste år.Det vil no vise seg.Berre eg får heile netter med søvn igjen snart.Tennene er snart kome igjennom,så då kjem det seg vel.Men ho sa det kunne sjå ut som kolikk på nestemann og...då spørs det om eg tør.Ho anbefalte kiropraktor,men det hjalp ikkje vesleguten.Ingenting av det me prøva.

Ja ja,eg ønsker deg ein kjempeflott sommer videre,så gler eg meg til du er inne på sidene her igjen.STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR Sommerklem frå

• 2 uker senere...

Skal si du har vært dyktig her inne!!!

Måtte leite lenge for å finne innlegget jeg skrev til deg, he,he - men som vanlig var det et super-koselig svar jeg fikk fra deg:-)

Nå er ferien over og det er på med natte-vakter igjen. Kan ikke si jeg gleder meg sånn super mye hi,hi, men jeg savner jo de gamle og da..og så mine arbeids kolegaer selv om jeg bare snakker med dem på rapport-møte for jeg er jo alene nattevakt....

Fint å høre at dere har kost dere i sommer. Det har jammen vært mye fin vær her i grunnen:-)

Spennende at du fortsatt ser to små på meg:-)

Bare spør dersom jeg skal se på noe for deg!!!

Kjempestor klem og ikke slit deg ut!!

xxx xxx xxx :-)

Hei vennen.No først,når eg leita bakover fant eg denne.Ja det har vært ein topp sommer.No har mannenmin hatt ein pause den siste ferieveka si og vore med oss.Deilig.Ja legen min meinte det ville bli eit møte med de ulike instanser rundt skulestart.Kan du sjå om det skjer då?

Og ser du om eg blir sjukemeldt også etter august?Og om de finner ein jobb til meg i løpet av hausten.Så trur eg at den etterutd må vente no i og med eg ikkje veit noko om korleis ting blir.Men eg seier ikkje frå meg plassen før etter møte,eller rett før dersom eg ikkje har fått hatt det møte til dess.

Ja eg begynner vel å snart bli klar til å jobbe igjen,mentalt og om de finner ein jobb som er grei.Ja ser du fortsatt små på meg?Og når?

Enda sover ikkje vesleguten skikkelig,men det blir oftere og oftere.Snart er alle tennene han skal ha no,ute.Håper du får det greitt på jobb igjen,og eg venter i spenning på å høyre at du snart er gravid.Masse gode klemmer til ei god nett venninne.STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR nattinattklem

Annonse

Hei på deg pus!

Så fint at han fikk litt tid sammen med dere da og litt fri fra husbygging!

Dere trenger litt tid i sammen også og det er jo deilig å kose seg i slikt vær:-)

Det sliter sikkert på dere med en slik hektisk periode der han arbeider mye og du må ta ungene alene. jeg beundrer deg som har vært så mye innpå nett i tillegg - men er enig i at det er god avveksling fra hverdagsmas he,he...

Bare pass på at du ikke tapper deg for krefter vennen min!

Kortene sier at det er store forandringer på vei...kanskje ikke helt det du har forventet, men når støvet har lagt seg blir resultatet svært bra og du er fornøyd. Jeg ser penger i vente for dere. Enten i form av en gevinst, en fortjeneste av et salg el.lign. eller i form av en ny karriere -en bedre betalt stilling som stiller dere i et bedre økonomisk lys. Dette kortet kommer likevel sammen med en advarsel : når denne mulighet dukker opp må du ikke hverken misbruke eller overse den... Uten skikkelig styring kan pengene likevel bli fort brukt opp.

For meg ser det ut som om møtet drøyer litt...muligens til sept. mnd. Men jeg kan jo selvsagt ta feil da :-)

Hvor lenge du blir sykemeldt er jeg litt usikker på men det ser ut som det er et jobb-tilbud på vei til deg.

Får fremdeles opp småfolk på deg - ser ut som rundt oktober og at jobb-situasjonen din da er avklart :-) Får ikke opp kolikk-barn om du er bekymret for det:-)

Tusen takk for de koselige hilsener fra deg og stoooooooooooooooooor

koseklem tilbake!!!

Håper tingene lander slik du ønsker -og det tror jeg xxxx xxxx xxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...