Gå til innhold

Er der klær der passer til mig på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veier vel ca. 130 kg, når det blir fødsel.

Er der noen der vet om de har klær der passer? kan man ta med egne? eller blir det og presse sig inn i klær der er for små???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvde aldri klærne sist jeg, men ta med deg noe klær selv i tilfelle. sykehusskjorter er ofte vide, men om de er vide nok for oss det er jeg ikke så sikker på. var ikke noe problem å gå i private klær sist i allefall. så svært få som gikk i sykehusklær

Skrevet

Jeg veide ca.140 da jeg fødte sist, og fikk ikke på meg sykehus-skjortene.. Ikke det at det ikke gjorde noe =)

Ikke problem å gå i sine egne klær!

Skrevet

Hei!

Jeg veide ca 110 når jeg fødte sist, og skjortene var mer enn store nok. Så fort jeg var på beina etter keisersnittet, var det på med egen "kosebukse" og t-skjorte.

Om tanken plager deg på at sykehusklærne ikke skal passe, ville jeg tatt med meg noe du trives i hjemmefra.

Skrevet

Hvad med selve fødselen?? kanman bruke private klær da??

Skrevet

jeg hadde iallefall på meg private klær da også. ingen som sa noe på det. hadde på meg bare en lang t-skjorte det meste av tiden. velg noe som du kan bevege deg fritt i og som er lett å få av hvis det trengs.

Skrevet

jeg veide det før jeg fødte jr. og klærne passer deg men jeg hadde med egeneklær så jeg skiftet etter vært. sykehus klær er tragiske spør du meg...

Skrevet

Ta med deg for å være sikker..På barsel e de do/bad på gangen..ikke så gøy hvis du må gå på toaen i trusa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...