Gå til innhold

En liten valp gjorde underverker + Progesta Care

Anbefalte innlegg

Hei dere. En solskinnshistorie fra oss. Jeg har aldri vært gravid (er 34) og har endo. Vi står på venteliste for prøverørsbehandling på St. Olavs i Trondheim -- skulle inn i oktober. I vår/sommer skaffet vi oss valp -- en labrador. Den gir oss så utrolig mye glede. Føler at jeg har smilt hele tiden siden vi fikk henne. Utrolig søt og blid liten hund. Nå har vi hatt en lang og rolig sommerferie i fjellheimen med masse sex. Og sannelig er har jeg ikke blitt gravid!!! Utrolig glad!!! Er 7 uker i dag. Er sikker på at hun lille har gjort at vi har slappet av. Vi har kost oss med en liten "baby-hund". Har også brukt Progesta Care progesteron-krem. GRAVID!

Fortsetter under...

Ååå, så koselig!! Gratulerer så mye!

Jeg er på Progesta Care kremen selv denne mnd, bare for å prøve om det kunne hjelpe.. :)

Hund skal vi også ha, men vi skal bygge oss hus først. Bor i leil, og har en liten på 2år. Så det er greit å få seg litt mere plass først.

Men masse gratulasjonsklemmer fra meg!

Håper dere kan få mange flere også!

Gratulerer så mye :o) Dere har en fin tid i vente. Kos dere med valpen og spiren. De kommer til å bli kjempe kompiser etterhvert. Har selv labrador og hun er kjempe snill mot barn. De er skikkelig familiehunder :o)

Lykke til!!!!!

Annonse

Man trenger ikke ha påvist progesteron mangel for å bruke den, den hjelper visstnok mot div. pms plager og sånn også.

Den skal visst også kunne hjelpe om man har uregelmessige sykluser eller sykluser uten eggløsning..

Fra brosjyren:

opprettholde - livmorslimhinner

beskytte mot - fibrocyster og cancer i bryst og livmorhinne

være naturlig - vanndrivende og antidepressiv

støtte - skjoldbrukskjertelhormonet

gjenopprette - kjønnsdriften og nivået av sink og kobber

normalisere - blodlevring og blodsukkernivået

stimulere - osteoblastenes benbygging

omforme - fett til energi

danne - kortikoskeron

man kan ikke få for mye av denne, dette er visst noe man kan bruke så lenge man vil.

for kvinner som har mens skal de bruke den kun halve syklusen.

Altså fra midt i syklus, til første mens dag. da skal man ha et opphold frem til eggløsning igjen.

Ja, det er ikke farlig å bruke kremen. Dersom du ikke er gravid enda må du passe på å bruke den etter at du har hatt eggøsning - den skal derfor brukes kun mellom dag 12/14 til dag 26 i syklusen hvis ikke kan du stoppe eggløsningen (men dobbeltsjekk dette med riktig tidsperiode i pakningsvedlegget).

Nå når jeg er gravid har jeg fortsatt med kremen hver dag. Dersom du har brukt kremen for å bli gravid må du nemlig ikke stoppe før du er ferdig med tredje måned. Progesteron hjelper da nemlig det gule legemet og skal hindre abort. Slutter du brått da kan du abortere. I Tyskland og ved IVF i Norge gis progesteronhormonet for å motvirke abort etter befruktning. Synes derfor det er rart at ikke "vanlige" leger anbefaler dette.

Annonse

Gratulerer masse med valpen og graviditeten...

Vi venter også på å få kjøpt oss en valp... Håper dette får samme virkning på oss også..

Hvor får man kjøpt denne kremen?

Lykkeønskninger fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...