Gå til innhold

Privat ul i dag. 28+6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre vært omtrent på denne tiden? Hva ser man? Er veldig spent. De har ikke 3D i Bergen, så blir vanlig. Blir spennende å se om det fortsatt er jente, siden vi har så mye rosa:) Er det lurt drikke noe søtt rett før så hun er våken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg var rundt uke 29 jeg. Fikk nesten sjokk hvor stor babyen hadde blitt i forhold til det han var i uke 19 på den vanlige UL! Vi fikk da igjen bekreftet at det blir gutt så det kan du nok se hos deg i dag! Og han kunne se enda bedre da om alle organer osv. funker som de skal! Jeg hadde også 3d da, det var selvfølgelig kjempe gøy for da fikk vi se vår lille kjempe godt!

Kos deg masse i dag, det blir kjempe gøy!!!

Skrevet

Jeg drakk saft før jeg gikk inn, og babyen var helt turbo:) Like greit å ikke drikke noe tror jeg, ta heller med deg en brus inn da vel, men om legen pirker litt borti magen din, vekker hun vel babyen din:)

Skrevet

Jeg var på ultralyd da jeg var 31 uker på vei og hun hadde blitt mye større siden sist ordinære ultrlayd ja. Synes nesten det var litt vanskelig å skjønne hva jeg så jeg, for hun var for stor til å få sett hele henne i et bilde om du skjønner.. Så jeg spurte overlegen og han forklarte.. Jeg drakk ingenting, men hun har vært veldig aktiv fra starten av så jeg regnet med at det ikke skulle være noe problem hehe..Fikk t.o.m 3 3D bilder som overlegen lagde til meg. Jeg var helt i hundre..:) Gled deg.. Skal på ultralyd om en uke, gleder meg igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...