Gå til innhold

Lameskinn, trenger tips

Anbefalte innlegg

hvor man kan kjøpe rimelige og bra lammeskinn. Skal gå over fra å bruke bagvogn til sportsvogn og tenkte da å ha lammeskinn i sportsvogna. Er det noen som har erfaring med bruk av lammeskinn i vogn. Er det best å bruke det når det er kaldt eller kan man bruke lammeskinn hele året?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5712214-lameskinn-trenger-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte lammeskinnet mitt på Skeidar. Dette var faktisk både det flotteste og det billigste jeg fant. Vi bruker det i sportsvognen på kalde dager, men om vinteren har vi voks-i-pose. Tenkte å bruke skinnet i sengen om vinteren.

Det sies at det kan brukes i vognen om sommeren også, men det er jo ingen tvil at det er varmere med skinnet enn uten. Det sies at det "puster", men min gutt blir for varm.

Ellers kan jeg si at barn elsker dette skinnet. De koser og klemmer på det hele tiden:) Verdt å kjøpe.

Det finnes flere typer skinn, da. Vi kjøpte på simo (barnevogn/utstyr spesialisten) i Bergen. Det er korthåret, med ...lanolin..? Mener det er det. Det er selvrensende og varmeregulerende. Vi betalte i underkant av 500 spenn for det, og det var vel anvendte kroner. Vi har brukt det både i vogn og seng. Først nå når det har vært over 20 grader at vi har lagt det bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...