*supersnuppa* Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Noen som har denne? Lurer på hvordan den er på vinteren? Er softbagen grei å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Nym :o) Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Har den, Men er helt ny, og har knapt brukt den. Har ikke softbag, for jeg har en stor baby, og softbagen var bare 70 cm. Så nå gleder jeg meg til småen på fire mnd blir klar for sportsvogn. Har da heller ikke brukt den på vinteren selvsagt, men har sett her inne at ei fra nord-norge en plass sliter litt med den i snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*supersnuppa* Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2006 har du hardbagen du da eller? Er den større? Hmmm men det går jo kanskje for jeg har termin i slutten av mars... Vi har jo ikke mest snø på østlande så det er kanskje ikke noe problem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Nym :o) Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Nei. Hadde bagvogn fra forrige barn, så trenger denegentlig ikke, men hadde lyst å begynne å bruke vogna nå alt, og vurderte derfor softbag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå