Gå til innhold

brun utflod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er i 8.uke. Har hatt et par episoder de siste 2 ukene med ganske brun utflod. Er det normalt? Har ellers veldig lite symptomer på graviditeten. Litt trøtt kanskje. Heller ingen smerter i brystene. Noen med lignende erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt dette i nesten 2 uker, litt skummelt.

Synes også puppene ble normale igjen.....

Har ikke turt å kontakte lege, vil ikke få dårlige nyheter..., men vet jo at det er dumt å gå sånn å lure og være redd!

Testene er fortsatt pos.

Er i uke 6-5

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Hadde selv brun utflod rundt uke 8 og ble livredd for at noe var galt... Bestilte time til privat UL og fikk se hjertet slå. Var tilbake på privat UL da jeg var 12+0 og da var baby'en ganske så stor!!! Er nå 15+5 og krysser fingrene for at alt fremdeles er bra (har i alle fall ingen grunn til å tro noe annet...). Min erfaring er at brun utflod ikke trenger å bety at noe er galt!! Alt er sikkert i orden med din lille - men føler du deg veldig usikker så er det verdt pengene med en privat UL!!!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt brun utflod hele tiden... Er i uke 6. Legen sa det var normalt at utfloden ble uvanlig under graviditet, så--- sikkert ikke farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ingen god erfaring med brun utflod. Jeg fikk dette først i uke 6-7 og så i uke 8. Ul viste at jeg hadde hatt en ma.

Jeg vet at det ikke behøver å være noe galt, men jeg ville i det minste ha sjekket om fosteret hadde det bra. Eller at utviklingen gikk som den skal.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også brun utflod etter at jeg hadde vært til ultralyd i uke 8. Men den gikk heldigvis over etter ett par dager.

 

Men nå har alle graviditetssymptomer forsvunnet. (Er nå i uke 9) Ikke ømme pupper og kvalmen er borte. Så har jo litt angst for at jeg har hatt en MA.

Men håper jeg da i tilfelle ville hatt noen mer tegn på det. Vondt eller blødninger. Og det har jeg jo ikke så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe på at alt er bra til neste gang jeg skal til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hatt dette, rundt uke 5 - ikke litt - det kom mye.. Dro til legen, som b meg ta det med ro noen dager. I uke 7 sendte hun meg på sykehuset for uultralyd for bare å sjekke om alt var bra. Og det er det :) Snakk med legen din, fortell at det bekymrer deg, og du vil få en ultralydtime, så du blir rolig igjen. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sniker meg inn fra 2 trimester.. jeg hadde brun utflod i ca 10 dager rundt uke 6. Var på ultralyd for å sjekke at alt sto bra til, og det gjorde det. Vi så et lite hjerte som banket. Kan tro jeg ble glad :-) har tidligere hatt en spontanabort i uke 11 så jeg var ganske engstlig...

nå er jeg i uke 19 og har vært på kontroll i dag. Det hørte vi klart et hjerte som banket.

vil anbefale deg å ta en tur til legen, det er bedre å vite enn å gå rundt å være redd.

 

ønsker deg lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også anbefale deg å sjekke det opp, mye bedre enn å gå å være engstelig. Er ikke bra det heller.

I mitt tilfelle gikk det galt, men for all del, brun utflod er ikke unormalt!

 

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uka 9, og har også brun utflod.. Ringt etter privat klinikk i dag, men alle er stengt for sommeren. Også vil jeg ikke ringe legen. Fordi jeg var bekymret for tre uker siden også. Da tok de hcg tester, som var normale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...