Gå til innhold

Håper dere ikke er lei...

Anbefalte innlegg

... av å lese alle UL-innleggene. Jeg MÅ bare fortelle at nå har jeg også vært med på denne utrolige opplevelsen. Den lille lå der inne med kinnet inntil morkaken og sugde på navlesnora. Så søt!

Jordmora sa hun kunne spise hatten sin på at det var en jente-baby. Jente?! Og jeg som skulle kalle babyen Jakob eller Daniel. Haha, nå blir vel de navnene litt maskuline! Jeg får ta frem navne-boka en gang til.

14 uker med oppkast og kvalme; - Totalt vedt det!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5712024-h%C3%A5per-dere-ikke-er-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med jenta. Blir ikke lei av å lese om andres opplevelser på UL.

Rart det der med overraskelsen av at ens egen følelse for kjønn ikke stemmer. Jeg var 99% sikker på gutt med nr 1 og ur kom tulla. Ble helt rart det. Nå valgte vi å vite kjønnet og gleder oss til gutten skal komme. Selv om jeg hadde på følelsen at det ble ei tulle.

Vi er noen rare vesen:-) Hi, hi

Sorry at jeg er så treig med å svare! Håper du ser dette.

Terminen ble flyttet to dager, dvs til 20 desember. Bare jeg er hjemme igjen til julaften!! Jordmora var kjempegrei, hun tok t.o.m. to 3D-bilder som jeg fikk med meg.

Vi kan godt møtes i Horten denne uka, men nå er det bare to dager igjen av den : ) Jeg kan i morgen, altså lørdag. Hva med deg? Kan også alle ettermiddager neste uke.

Beibi82 (og MammaOda), hvis dere leser dette, blir dere med?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...