Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 syns jeg har venta en evighet på at Marcus skulle begynne og gå alene. og endelig har det skjedd.. han begynte med å ta noen skritt dagen etter at han ble 1år og siden det har det blitt flere og flere skritt hver dag. og på torsdag 20juli(13mnd dagen) knakk han den endelige koden og da bare gikk han hele tida... flere som har brukt litt "lang" tid på å lære å gå?? mamma og pappa her er såå fornøyde nå med poden som går rundt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruble Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Gratulerer SÅÅÅÅÅÅ masse:) Så flink Marcus er blitt:) Leah rompeaker enda hun:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isdronningen Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Gratulerere så masse. Moro dette, kan jeg tenke meg. Andrea begynte nå i helgen å holde kun i en hånd når hun går. Men den holder hun godt fast. Vil ikke slippe den enda. Håper snart hun tør å ta det store skrittet.. Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie76 Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Så gøy! Gregers har gått og holdt i en finger i et par måneder, nekter å slippe. Ser jo at han hadde gått helt greit uten også, men bomser ned på rompa med det samme, om vi slipper hånda hans. Forrige uke gikk han tvers over badgulvet, uten at han skjønte det selv, dagen etter gikk han over kjøkkengulvet, da skjønte han hva som skjedde og lo høyt. Så da trodde jeg at han var igang, men neida, har kun tatt ett skritt innimellom etter det. For tiden er det utrolig gøy å reise seg opp midt på gulvet uten å holde seg i noe, da ler han høyt hver gang. Men å gå, nei det har han glemt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 27. juli 2006 #5 Del Skrevet 27. juli 2006 ja nå får du nok og henge fingra i =) grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå