Nicita73 Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Hvordan føles det? Alle spør om jeg har hatt kynnere, men jeg aner jo ikke hvordan det kjennes. Har hatt en del menssmerter i det siste, er det noe som også kommer i forbindelse med kynnere? Hilsen uvitende og førstegangsgravid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingo Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Kynnere er såkalte "falske rier", dvs livmoren trekker seg sammen og blir (veldig) hard, og i mitt tilfelle ser jeg hele magen blir skev og unaturlig stor ut mens det varer. Det er ikke vondt, men kan være ubehagelig og litt vanskelig å røre på seg. De varer som regel ikke lenger enn 30 sek og stopper ofte når du endrer stilling e.l. På meg kommer de hele tiden, dvs når jeg ligger, sitter, står, går, endrer stilling osv. Litt slitsomt... :-p Jeg er plaget med veldig mye kynnere, og er faktisk 40% sykemeldt pga dette, på oppfordring av jordmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 HVor langt er du på vei? Jeg er 2dregangs, og begynte ikke med merkbare kynnere før ca uke 36. Det sies at vi har de hele tiden, men jeg har ikke kjent de tidligere. Magen min blir helt rar og firkantet, siger liksom ut litt og jeg blir helt matt.. Ikke vanskelig å skjønne at det er kynnere på gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvadora Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei Har hatt merkbare kynnere leeenge (er i uke 32+1) og det er som sagt over, at magen kjennes veldig stram inni, som en fotball. Mine varer som regel lenger enn 30 sek, heller flere minutter, og kan komme når som helst. Merker kanskje at det er litt ekstra når jeg er sliten eller stresset. Leste en artikkel inne på disse sidene om kynnere: http://www.barnimagen.com/babymedia/relevante_artikler Står veldig godt forklart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicita73 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Takk, da skal jeg titte der:) Er 28+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå