Gå til innhold

Ja ja, det gikk ikke denna gangen heller, gitt :-(

Anbefalte innlegg

Var så sikker på at nå var det noe på gang. Har hatt masse murringer og stikninger hele forrige uke,og ikm var jo ikke før neste lørdag,så TR-symptomer kunne det jo ikke være! Men den forbanna dritt-tanta bestemte seg for å dukke opp nå på lørdagskvelden,en uke "for tidlig",bah :-(

Sov ikke hele den natta pga smerter,tenkte kanskje det var en tidlig SA,men testen daeg etter var negativ og tempen har gått ned,så alt er "som det skal være",snufs:-( Jeg gråt,og denna gangen gråt mannen min også(litt iallfall,,) han ble så skuffet,stakkar. Vi har ønsket oss barn siden dagen vi traff hverandre,så vi er ganske frustrerte. Angrer på at vi hadde et opphold i prøvinga da vi var på reise,men men..

Ja ja,da ble syklusen iallfall redusert ned til 32 og en halv dag,håper det stabiliserer seg der istedet for på 39 som de siste månedene. Hadde EL på dag 21 so de siste 4 mnd,så ble veldig overraska over at TR dukka opp så tidlig nå.

Dritt! Og salvie-te,hostesaft og grapefruktjuice gidder jeg IKKE drikke mer. Smaker dritt(juicen er ok) og det funker IKKE!(har drukket det siden desember)

Fortsetter under...

1 hel uke for tidlig......forbanna tante...skulle hun på feriebesøk nå eller siden hun dukker opp for tidlig?? GRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Et lite skår i gleden er jo at syklusen er redusert, så da blir det kortere å vente til el og ikm :o) Neste pp skal det sitte en spire for deg, det fortjener du virkelig! Sender deg en trøsteklem ¤¤¤¤¤¤¤¤

har du normal mens bør du prøve ta en eggløsnings kalkulator på ett nettsted. den regner ut fra 1 dag i siste mens når du har eggløsnning og når du er fruktbar. dette funka for meg. men j SA så får prøve på ny klem til dere det ordner seg snart

Uff ja jeg skjønner du er lei! Har du tatt el-tester? Jeg er nå på min 2pp etter sa nr. 2....skikkelig trist hver gang jeg tror jeg har vært gravid....noe jeg tror nesten hver måned!!! Ikke noe særlig det der! Jeg er på dag 12 i dag og tenkte jeg skulle begynne med mine digitale el-tester....har tidligere hatt el på dag 16, så vi får se! Hvis det ikke funker denne gangen heller, så skal jeg kjøpe med Progesta Care....tror jeg trenger hormonet progesteron for at egget skal sette seg godt nok fast!!!

Det er temmelig frustrerende og få tanten på besøk, men husk vi er flere her ute som sliter med mye av det samme! En vakker dag er det vår tur!!!

Håper du føler deg bedre nå! Ønsker deg uansett masser av lykkeønsker for at det går bedre i denne prøveperioden!!

Jaja...så fikk du begynne på ny syklus en uke tidligere da...like greit det at hun kommer tidlig hvis hun først må dukke opp... Håper du får klaff neste syklusen!!!! Håper hun kom tidlig for å fortelle deg at hun har tenkt å reise jorden rundt som backpakker og derfor kommer hun ikke til å komme igjen på mange måneder :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...