Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I helga skulle ei vi kjenner gå en tur med vogna med minsten på 3 mnd (dvs hun tok den og gikk, for "han sovner jo ikke..."). Hun tente seg en røyk like før hun gikk. Jeg synes det er så unødvendig, og ba henne ikke røyke ned i vogna. Da ble hun snurt og sa ett eller annet litt surt. Fortalte sikkert til alle andre hvor snerpete jeg var etter at jeg hadde reist tenker jeg... Synes dere at jeg var litt sær, eller? Er vel lov å ha visse prinsipper som andre kan overholde. Det er faktisk ganske tett nede i en bag hvis det kommer masse røyk ned der...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5711656-ang-r%C3%B8yking-er-jeg-s%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke sær, jeg priser meg lykkelig over at alle jeg kjenner som røyker har vett nok til ikke å røyke ved siden av TL eller ved siden av vogna hennes. Glad for jeg slipper å måtte si ifra , og få sure kommentarer av sånne ;)

Annonse

Nei herregud det skulle bare mangle! Jeg gir klar beskjed til alle om at de ikke skal røyke i nærheten a min baby. Det er jeg (og sambo) som bestemmer dette, og vil de bli sure og fornærma må de bare bli det!! Vi skal gjøre det vi kan for å verne vårt barn fra røyken (så lenge vi kan)..

Før jeg ble gravid røyka jeg fast, og var jeg i nærheten av noen som var gravide eller hadde små barn gikk jeg alltid unna slik at de ikke fikk røyk på seg.. Synes det er respektløst å ikke gjøre det jeg...

Åh, jeg ble rasende her om dagen av nesten samme grunn.. Jeg var i bursdagsselskap, og onkelen min spurte om å få låne gutten min ut å verandaen, sånn vinterhage-veranda som kan lukkes. Der satt mange andre i familien og pratet og ville gjerne være selskapelige med småtten min. Så kommer jeg ut på verandaen en stund etter, fordi vi skulle gå hjem, og så sitter to av folkene og røyker på andre siden av bordet fra der som gutten sto. Og de som satt på gutten sin side hadde både askebeger og sneiper hos seg.. vet jo ikke om de hadde røykt, men selv om de hadde noen vinduer åpne så luktet det masse røyk der.

Ble så paff at jeg bare tok gutten og gikk.. Fikk ikke kjeftet eller noe. Men kan jo si det sånn at neste gang de gjerne vil være med gutten min så kan de drite og dra.

Annonse

Bittelitt overhysteriske her eller?

Herregud, om ungen min ligger nede i vogna og noen går ved siden av vogna å røyker...ja so what...ungen får jo ikke røyk på seg...

Nei, kjære folk.

Slapp av litt no da.

Jeg er jo0 ikke for at de skal blåse røyk nedi vogna, eller røyke i samme rom som ungen min.

Men dersom noen som triller røyker.......kjære vene, slapp av litt da.

emmm..... om noen går ved siden av vogna å røyker får jo ungen også mye røyk på seg!!! kjenner ikke du røyklukt når du går sammen med noen som røyker da??

Det styggeste jeg ser er røyking sammen med barn!!!!

Jeg ble selv passe iritert her om dagen... vi satt på verandaen til svigers og lillegutt på 1 år krabbet og stabbet rundt på verandaen. Sambo og svigers satt å røyka. Nikko krabba bort til farmoren sin og ville koseprate, hvorpå hun lente seg ned mot ham og pratet til ham... Samtidig blåste hun masse røyk i ansiktet hans! Ble passe irritert da! Hvorfor vil hun ikke ta hensyn til mine meninger om røyk? Sønnen min har astma, for pokker!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...