Gå til innhold

August: Kan virke som det blir august på meg, ja..

Anbefalte innlegg

Har termin på tirsdag, men ingenting skjer her. Skal på overtidskontroll 1august for å få vite når jeg skal bli satt i gang, så virker mest sannsynlig som det blir augustklubb på meg istedet. Nå har snart alle i juliklubben født, tror vi er 3 igjen, så begynner å bli litt ensomt der! :-)

Fortsetter under...

forrge uke hadde jeg et mål på 37 cm. men jm trodde ikke han var så stor,med min eldste sønn hadde jeg et mål på 38 og han var 3,8 kg dan han var født, nr 2 hadde jeg et mål på 34 og han veide 3,6 kg. så hun regnet med at han var rundt der en plass. skulle ønsket jeg fikk målt med ul. men det er vel litt seint nå. jeg har overtid 9 august.

nabon min hadde termin 10 dager før meg og hun fikk sin gutt 6 juni.

Hei dere to :-)

Skjønner at dere er leie nå, men det er jo hyggelig å treffe nye damer i augustklubben, så velkommen hit :-) Får nå egentlig håpe dere føder før august da, det er jo 1 uke igjen, og ting kan skje plutselig. :-)

Annonse

Skjønner at en del begynner å bli litt lei nå.. har selv termin 6.aug og har vanvittig lyst å få det overstått nå! Var hos jm i dag,hun sa jeg måtte stresse ned og ikke tenke og vente så mye. Er du stressa og bare går og venter utløser du adrenalin og det sinker deg bare sa hun... Så da er det vel bare å vente...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...