Gå til innhold

Her står alt dere trenger å vite!

Anbefalte innlegg

Mange sider på nettet er litt gamle, så her er en liten e-bok, 11 bittesmå sider, men masse oppdatert info om hva vi må gjøre for å bli gravide...avliver noen myter og bekrefter andre. Jeg synes denne siden, sammen med www.babymed.com er de beste på nettet nå.

Ta en titt:

http://redbook.ivillage.com/health/0,,bngj,00.html

den er på venstresiden :-)

Fortsetter under...

jeg skal holde dere oppdatert jeg :-) Den avlivet mange myter den siden, myter som ofte kommer her inne også :-) Nå har jeg så masse kunnskap at det bobler over!!!!!

Men det beste var at der sto hva du skal forvente deg fra legen og hva du ikke skal godta!!! Og der står at ofte er det legen sin feil at de ikke finner ut hvorfor man ikke blir gravide, for de tar de testene på feil dager, da de regner 28 dagers syklus...har alltid irritert meg at leger ikke spør hvor lang syklus jeg har... :-)

Jeg digger denne siden!!! Og babymed.com også da :-)

Ja det gjør det :-) Det vanlige...kvinnen er fruktbar i 6 dager da sæden kan leve opptil 5 dager mens egget lever 6-12 timer (opptil 24 timer...)

så beste er at der er sæd der allerede og venter på egget :-) Så ha sex hver dag fra 5-6 dager før el, på selve el dagen og kansje dagen etter, for der stod at hos noen kan egget leve litt lengre så hos noen få kan der være mulig å bli gravid også dagen etter el...men dette er sjeldent

Annonse

hadde en mann som reiste mye jeg også, han jobba på fiskebåt halve året, og var seff på sjøen de få gangene jeg hadde el... men nå har han begynt på land og vi kan ha regelmessig sex... kan jo være derfor det har tatt så lang tid, det at han har vært så mye borte

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...