Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Er du i fin form og ingen komplikasjoner ser jeg da ikke at det kan være noe i veien for det.
babynr1 Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 jeg var i Bulgaria i slutten av mai begynnelsen av juni, da var jeg nesten 7 mnd på vei. gikk kjempe flott. satt med støtte strømper på flyet. så lenge du er i fin form og tåler varmen greit så skulle det ikke være noe problem.
Morida70 Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Hei Jeg har vært i Lanzarote nå nettopp, og var da i uke 28 og 29 Det var bare deilig. Brukte støttestrømper på flyet, var litt forsiktig med hva jeg spiste, men ellers bare koste jeg meg Det er en kjempefin periode å reise på, så sant du ikke har noen plager Husk helsekort og drikk mye!
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Jeg var i Bulgaria i 7.mnd og storkoste meg! var litt forsiktig med maten og tok det med ro under parasollen når sola var på det sterkeste. Viktig å passe på at magen ikke blir alt for varm, så legg noe over den når sola steker. Ellers er det bare å nyte det! God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå