Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Er kanskje ikke det viktigste utstyret. Men er jo kjekt å finne en som er praktisk og ser litt bra ut:) Blir vel den vesken som brukes leeenge fremover... Noen som har link til test?
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Jeg kjøpte en enkel en på Barneverden til 250,-. Tror den het ABC eller noe. Synes det høres helt vanvittig ut å bruke over 500 kroner på en stelleveske. De fleste småbarnsforeldre jeg kjenner sier det samme, ikke vits i å bruke masse penger på dette.
tigerbaby Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har kjøpt en Skip Hop Dash i koksgrå!!! www.danielsbok.com er en genial side, med masse linker og tester av utstyr!!
Raga Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Har sett stellevesker til både kr 250 og 500, vi også. Den billigste kunne visst ikke "klaffes ut", og brukes som underlag. Er ikke det en ulempe? Er det ikke er kjekt å stelle babyen på et underlag man vet er rimelig reint?
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har fått en sånn "gammel simo stelleveske" av ei venninne , fordi jeg syns di er finest. Passet ikke helt til vogna , så den klaffe delen ( som man tar av for å stelle babyen på ) har mamma trokket med rosa stoff. siden vogna vår er svart og rosa.. Ble innmari fint ... Men det jeg egentlig skulle fram til var at uansett om man har denne klaffe dingsen eller ikke må man jo legge et håndkle over når man skal stelle , å ikke tror jeg man gidder dra av denne ver gang heller , da det er ganske mange knapper som på på igjen ... så et rent underlag har man vel uansett , er jo bare å ha med seg et håndkle det
rudolfine Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Jeg har kjøpt en knall rød Skip Hop Dash veske, og gleder meg veldig itl å bruke den Syns den virker veldig praktisk, med flere lommer til diverse av det som skal oppi. Det savna jeg i den første stelleveska jeg hadde, simo, for syv år siden. En annen fordel med Skip Hop er at den ikke "ser ut som" en stelleveske, men mer en tøff skulderveske. Jeg har betalt 520kr for veksa, med porto mm, og har ingen problem med det. Ser for meg at denne veska blir brukt lenge. Denne gangen har vi utstyr fra begge storebrødrene, og det er svært lite jeg trenger å kjøpe. Noe stilig til "meg selv" ville unne meg, denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 Jeg syntes det virket unødvendig å bruke flere hundre kroner på en stelleveske, så jeg bruker ett nett. I stede for den tynne madrassen i en stelle veske babyen ligger på har jeg ett tisselaken jeg legger babyen på når jeg trenger å skifte bleie på tur. Snuppa er 5,5 mnd. nå og det har fungert veldig greit her.
babynr1 Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 har kjøpt basson vogn,og der følger det med en myk hel grei stelleveske,men skulle jeg ha kjøpt tror jeg faktisk at jeg hadde kjøpt den med ole brumm fra jysk,helt fin og grei i grått, og prisen mener jeg er under 200kr. men selvfølgelig smak og behag.
mamo82 *2 jenter* Skrevet 4. august 2006 #9 Skrevet 4. august 2006 Jeg har kjøpt BabyBjörn stelleveske (den harde). Den er pen og enkel, og virker praktisk, selv om jeg ikke har prøvd den enda, da.. ) Har aldri kommet til å kjøpt den ny, siden den koster nærmere 1000,- kr, men siden jeg fikk kjøpe den brukt av en venninne kunne jeg godt bruke 450 kr.
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 5. august 2006 #10 Skrevet 5. august 2006 Eg har kjøpt Allehande carry on bag veske farge urban (brun, turkis o.sånn) kosta 600 kr, men så har eg litt veskedilla eg då, og ønsker å kjøre litt stil. Den er praktisk også, med fleire lommer, og medfølgende matte. Trur den blir bra:)
Gjest Skrevet 20. august 2006 #11 Skrevet 20. august 2006 Jeg går også for BabyBjörn stelleveske, men bare fordi jeg fikk den med gratis når vi kjøpte vogn og bilsete. Den er fin, men veldig dyr. Da dama sa at vi kunne få med en gratis var det et enkelt valg. Den dyreste, fineste og ser ut som den mest praktiske. Hihihi.. Men, det finnes nok mange andre som er like gode!
Maba85 Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 er det veldig viktig med "ordentlig" stelleveske?? tenkte jeg bare skulle bruke en litt stor bag/veske..
vims-74 Skrevet 24. august 2006 #13 Skrevet 24. august 2006 Her har jeg bestilt en Skip Hop duo i sjokoladebrun, en veske som passer både til meg og far, og vi begge er fornøyd med en litt "tøffere" veske som også er veldig praktisk og anbefalt av flere vi kjenner
Vifikkiaugust Skrevet 12. september 2006 #14 Skrevet 12. september 2006 Vi har bestilt Teutonia stelleveske som passer i fargen med vogna.Skal ha nett i tillegg, til "mine" ting. Hadde egentlig ikke tenkt å ha stelleveske, men ei venninne sa at det var veldig greit å ha alt samla der liksom. Dessuten får vi stelleveska + vogna av svigermor :-) Svigerinna mi sa hun kun brukte sekk og syntes det var greit. Sikkert smak og behag her som med så mye annet.
lifa og Eline Skrevet 12. september 2006 #15 Skrevet 12. september 2006 Vil bare si at jeg fikk snuppa for 7 mnd. siden og har ikke hatt bruk for stelle veske. Bruker ett nett elelr sekk. Hartisselaken der som jeg legger under henne når jeg trenger å skifte på offentlige stelle plasser eller i vogna. fungere veldig bra. har også skiftet i baksete på bilen la bare tisselakenet under og vips så var det gjort. Så hvis man ikke vil bruke mye penger på det kan man like gjerne bruke ett nett eller en sekk man har fra før. -og vi har vært mye på farten!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå