Elastica Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har vært her innpå å spådd en del tidligere, men har tatt en liten pause. Kommer tilbake etter ferien:-) Lurte på om du kunne være en engel å se om jeg kan få et siste barn før fruktbarheten tar slutt... Jeg er f. sept.-68 og min kjære mann aug. -71. Jeg lurer på om jeg kan bli gravid, når, og evt. kjønn ? På forhånd tusen takk!! Klem
MiniMe´.- Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Hei hei... Fikk opp graviditet på deg i Mai/Juni 07 Med ei jente, så det blir jo spennende å se... Kunne du sett på meg??? Lurer på når jeg blir gravid med mitt første barn??? Og kjønn. Jeg 230885 Han 190885 Du får kose deg vidre i ferien din da... Klem Mimmi
Lillegull og spiren Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 hei elastica.. jeg får også opp ei jente våren 2007..ser for meg mørkt hår på hun og litt gylden i huden...jeg er så ny her inne,så jeg kan ta feil... lykke til i alle fall,, Vil du se på meg? jeg er født 08.04.84 og samboeren min 27.06.80.. lurer på når jeg blir gravid og kjønn?klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå