Gå til innhold

Mange 86-modeller her inne da..?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

I såfall, er dere gravide?

Bor dere ilag med sambo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hepp!

Jeg er 86-modell, men ikke gravid..

Bor sammen med kjæresten min ja, og har gjort det i over ett år nå =)

Skrevet

Jeg er 86 modell.. Bor i Oslo, ikke sammen med pappaen til babyen! Venter tulla mi i september! :) Og du? :)

Skrevet

Jeg er ikke gravid enda.. Jeg og sambo skal begynne å prøve i august! Gleder oss :) Så viss alt går som planlagt, så skal jeg ha termin i mai.. Gratulerer med september baby da :)

Skrevet

Så morsomt da! Prøvingen kan jo være morsom den, hehe! ;) Dere får ha masse, masse lykke til iallefall! :) Hold oss oppdatert!!

Takk for gratulasjonen! Var ikke helt planlagt her, men.. Hun er veldig velkommen for det! :)

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

86-modell her ja...

Er gravid...snart i 3. trimester,- oi, som tida går!

Skal flytte sammen med kjæresten min i Oslo om 2 uker, og så kommer babyen engang i oktober, tenker jeg meg! :-)

Skrevet

Jeg er også 86 modell! Bor sammen med forloveden min, bodd sammen i to år, vært sammen i 4 år! Venter barn i februar, trer snart ut av første trimester og inn i andre:o)

Skrevet

Her er en!!!

Er i 6 uke, og jeg og samboeren gleder oss til å få barn...

Skrevet

Jepp, jeg er her! :) Tredje gang jeg er gravid, har ei jente på 14 mndr, mistet i sa i mars, og er nå i 11. uke. Termin i februar. Gift og bor med mannen min ja! :)

Skrevet

Hei! jeg er 86 modell og har termin i dag, jeg bor sammen med faren

Skrevet

Hei! er også 86 modell.. har termin 10 oktober me første, blir en liten gutt her :) er fra nordland, mer nøye mo i rana :P

Skrevet

I am =)=) termin om 33 dager med min lille prins, men tror han kommer om ikke lenge..har nemlig logge hele helgen på føden med rier... bor sammen med kjæresten min jah =)

Skrevet

har termin 8.mars og bor sammen med forloveden min:)

Skrevet

Jupp, 86 modell comeing thru :) Bot i Oslo med sambo som jeg har vert sammen med i godt og vel 3,5 aar :) Venter den lille i slutten av november :D

Skrevet

er 86 modell:)

bor ilag med samboer, har vært sammen i 5 år nå. venter vår første 5 deseember. etter mye prøving å strev ville endelig den lille komme:)

Skrevet

Er 86 - modell både eg og samboeren min =) er gravid, og har termin 24.11.06

Skrevet

jepp... er 86-modell

er gravid i uke 22 el 23? blir ikke klok på dette...

har termin 3. desember...

bor sammen med far til pjokken...

vert sammen i 2år...

Skrevet

er 86 modell, skal ha en liten jente i september:-)

Skrevet

bor foresten i lamma forloveden min også :D

Skrevet

86 modell her også... bor sammen og skal gifte meg 12 august.. og har termin 1 januar

klem

Skrevet

Oi så mange det var her da, er det 86 mod det er flest av her inne eller?

Skrevet

hei.. 86 modell hær.. er gravid i 24 uke...

bor ikke me pappan lenger..

Skrevet

Jeg er 86 modell... Fin modell det? Hehe... Får en gutt i oktober og blir alene med han. Hvis det er noen her inne i Tønsberg-området så si ifra da vel :)

Skrevet

Heisann.

Eg er 86 modell, og har en liten datter på 5 mnd nå. Har samboer. Vi har bodd sammen i 2 år nå:-)

Skrevet

Her har vi ennå en 86 modell:)

Jeg har termin 18 august, om bare13 dager:) Da kommer min lille gullgutt til verden. Er ikke sammen med pappaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...