Gå til innhold

Kan det seriøst være mensen allerede nå????og...

Anbefalte innlegg

er det ikke meningen at vi skal bruke ob med det første???Jenta mi er 9 uker.Jeg blødde i 7 uker etter fødsel,og for to dager siden begynte jeg å blø litt igjen..så har det blitt mer og mer.Nå er det veldig tynt,men ganske mye..men starter ikke mensen med mye blod de første dagene eller??det ble liksom omvendt.Så har jeg dritvondt i tissen,det er kjempevondt å stå.Jeg fullammer og.Er vel ikke meningen at man skal få mensen så fort da vel??kom foresten slim ut dagen før jeg begynte å blø igjen...har vært på 6 ukers..og han mente alt var ok da hvertfall...

Fortsetter under...

Annonse

Blødde også i nesten 7 uker og så et par dager etterpå kom mensen (det var ikke skorpene her nei). Du kan få mensen når som helst etter renselsen er ferdig til tross for fullamming. Herk er det, men sånn er det bare.

Fikk beskjed om IKKE å bruke ob før etter minst 12 uker, siden livmortappen og underlivet er veldig åpent og mottakelig for infeksjoner. Ob "samler" bakteriene og gjør det lettere å få infeksjon, SPESIELT når man er åpen og sårbar..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...