Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 hva syns dere om dette navnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Har en artig liten jente på barselgruppa som heter det, så jeg syns det er fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Ikke helt min smak, men synes heller ikke spesielt dårlig om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth84g Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Synes det er kjempefint,jeg. Jenta vår skulle egentlig hete det,men så"tok" ei veninne navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #5 Del Skrevet 26. juli 2006 Det er litt voldsomt jeg liker Anastasia, men kunne ikke tenke meg å bruke det. passer liksom ikke så godt i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #6 Del Skrevet 27. juli 2006 NYDELIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 29. juli 2006 #7 Del Skrevet 29. juli 2006 ugly bugly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #8 Del Skrevet 30. juli 2006 er litt enig i at d ik akkurat er typisk norskt... men mannen min er ik norsk så j syns d er greit m noe som er litt anderledes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2006 #9 Del Skrevet 30. juli 2006 for meg er cassandra en billig fruktvin... så, ja... det er jo fint... men assosiasjonene er ikke gode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå