Gå til innhold

Ang Urizal!


Gjest

Anbefalte innlegg

I morra så ringer jeg Mezina A/S og hører med dem.

Det står ingenting ang at gravide ikke skal ta Urizal ekstra sterk på pakka. Mens på internett så anbefaler de at gravide ikke skal ta Urizal ekstra sterk, men heller ta Urizal orginal. Det sto under ekstra sterk: NB: Bør ikke taes av gravide.

Så jeg skal høre med dem, for jeg har tatt 6 tabeltter siden onsdag (For det sto at en kunne med fordel ta to tabletter pr dag de første dagene) og om det er skade på fosteret pga det så skal jeg la dem få høre...

Men som sagt så skal jeg ringe dem i morra og høre hva dem har og si til det som vi har oppdaget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da har jeg ringt, og hun sa det at det er den orginale som gravide skulle ta. Den som er ekstra sterk er det for mye ingefær for oss gravide.

Men jeg tror nok ikke det tar no skade.

Men hun skulle sende meg en boks med 100 orginale tabletter gratis heldigvis. Så slipper jeg å ha kjøpt den pakka med 30 tabletter for 99 kr forjeves...

Men konklusjonen er da at vi ikke skal ta Urizal ekstra sterk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du sjekka!

 

Da skal jeg dra og få bytta min i dag.

 

Men spurte du om hvor mange vi kunne ta pr dag. For du sa at på den orginale sto det at du kunne ta 2-3 tabl. daglig og da ble det tilsvarende den sterke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ringte hadde hun akkurat fått en mail.... Så det er flere som klager. Men jeg hadde åpnet min, derfor kan jeg ikke bare gå og bytte. Men si ifra på helsekosten der dere har kjøpt, at de må siifra til kunder at den ikke er for gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ta dosen som står på pakka. Det blir ikke det samme. For dem er fremstilt anderledes.

1 tab 2 ganger daglig uke 1

2 tab 2 ganger daglig uke 2

2 tab 3 ganger daglig uke 3 og utover...

Det er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååååååå ja!!!!!

Skal jeg love deg! Men du må ta dem hver dag.

Jeg kjenner nå at den jeg tok i går begynner og gå ut. Så jeg tok en til av den sterke... :( Orker ikke gå kvalm. Men jeg mener at det ikke kan skade. Ved får ganger...

Men som sagt, så kjøp Urizal orginal. En boks med 100 tabletter. Ikke ekstra sterk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du sjekket det! Bra!

 

Ska bytte inn mine ekstra sterke med de normale på boks i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde ikke hørt om urizal flex i mon helsekost... Og hun jeg ringte nevnte ikke no på det heller. Finner ikke urizal flex noen sted om en søker på startsiden. Men urizal finner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg kjøpte urizal igår.. spurte etter urizal flex, men da skjønte ho dama ingenting.. men så viste det seg at det sto urizal flex på boksen.. ho trodde kanskje de rett og slett hadde byttet navn, siden hun ikke hadde lagt merke til det før.. :) 69,- for 100 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...