Nilena Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Har vært til lege for å sjekke ut uregelmessige blødninger etc... og fikk da beskjed om å lage meg et skjema for å føre temperatur osv for å sjekke EL. Noen som vet hvor jeg kan finne slikt skjema? Eller må jeg lage et selv? Er inne i 3 pp, men stresser ikke så veldig. Vil egentlig finne ut om disse småblødningene har noen forbindelse med EL. Litt frustrerende at man ikke kan ligge ei natt i netto'n, liksom, fordi man ikke vet om det kommer noe..... Håper så inderlig noen kan hjelpe....
*mary had a little lamb Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Du kan føre det inne på fertilityfriend.com (det gjør jeg - og synes det er ganske genialt!) - ellers så kan du gå inn på http://www.pernille.info/tempskjema.htm Lykke til :-)
Nilena Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2006 Takk for raske svar! (",) Dere er en topp gjeng... Skriver ikke så veldig ofte her inne, men leser mye. Og ser at det er greit å bruke hvis man ønsker raske svar på noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå