Hææ? Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 Er det kun jordnøttolje som anbefales eller er det andre ting som har samme effekt? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg bruker Wedelas fødselsforberedende olje. Denne er spesielt utviklet til akkurat dette. Er førstegangsfødende, så jeg har ingen erfaring å vise til, men jeg har hørt at den skal fungere bra. Den lukter godt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiddelidu Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg bruker også Wedelas fødselsforberedende olje. Koster ca 129 kr på helsekost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tassi2venterjente12oktober Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 hvor lenge før termin begynner dere å bruke dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brura Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Bør brukes fra uke 34. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Det er mange forskjellilge typer oljer og kremer som anbefales. Tror hovedsaken er at du smører og masserer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumsk Skrevet 24. juli 2006 #7 Del Skrevet 24. juli 2006 Er det bare mellomkjøttet som skal masseres eller bør man ta leppene og litt innenfor også? Jeg gjør alt for å unngå å revne, det høres så ubehagelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #8 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg smører heeeele det området, bedre å bruke litt mer tid og olje enn å sprekke opp, men jeg kan ikke love at det har noe for seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 24. juli 2006 #9 Del Skrevet 24. juli 2006 Begynte med dette i går, er i uke 33... Så får vi se om det hjelper Samboer er veldig fornøyd med den nye *jobben* sin ihvertfall Bruker jordnøtt-olje,vi da... Og tar både lepper og mellomkjøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå