Gå til innhold

oi oi jeg blir så tjukk!!!

Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Kom hjem fra 10 dagers båt tur idag og gikk på vekta. Det skulle jeg aldri ha gjort!!!! Jeg er i uke 12 og har gått opp 5 kg allerede!! Yaiks!! gjorde det sist også da men. Spiser ikke mye dritt mat , men jeg er jo sulten hele tida da. Før jeg ble gravid trente jeg hvertfall 5 dager i uke og nå har jeg ikke energi til å trene så det er jo klart det er en forklaring hehe

HVor mye har dere andre lagt på dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, bare i dag har jeg sikkert lagt på meg 4 kg... Er bare i uke 6 jeg da, hehe=) Forrige gang la jeg på meg 4 kg til uke 9, og deretter bare fortsatte jeg å legge på meg. Ble 24 vanskelige kg å få av, har fremdeles 6 kg for mye=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gikk jeg opp ca 25 jeg også!! Klarte å gå ned alle ¨på 5 mnd.Så da var jeg stolt av meg selv!! Skal klare det denne gangen også : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey! har lagt på meg masse jeg og.. rundt det samme som deg! føler meg småfeit, føler jeg har fått mye fett på magen,hehe men vet jo at det skal jo fylles opp! tror jeg også har gått opp litt fordi jeg brått måtte slutte å røke derfor blitt litt smågodt! fått lakris dilla, selv om jeg vet det ikke er bra! jeg må nok begynne bli litt mer bevisst på hva jeg spiser nå fremover så jeg ikke ender på 30+ men man skal jo kose seg litt når man er gravid:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...