Gå til innhold

Hm.. alle har lagt seg i heimen og noen må spise restene....

Anbefalte innlegg

Min kjære har stupt i seng, ødelagt av den redningsaksjonen og kidsene har også lagt seg.

Jeg har nettopp sjekket kjøleskapet og funnet følgende (hm. Hvem er det som handler i dette huset??): rester av sjokoladepudding, vaniljesaus, masse jordbær og melkerull.

Jeg prøvde å fortrenge dette ved å spise et eple i sted, men det funket ikke. Fem melkerullbiter funket heller ikke. Nå skal jeg gomle i meg en skål med jordbær og vaniljesaus. Satser på at jeg da er så kvalm at jeg ikke orker sjokoladepuddingen, hihi..

Fortsetter under...

Annonse

IS!!

Det var det jeg tenkte på før i dag, ja! Jeg har is i frysen og både sjokolade - og karamellsaus til å ha på.. Men tror nok ikke at jeg har plass til is akkurat nå...

Neste helg kan vi nok ikke ha gjester på besøk, merker jeg... dette går jo ikke..

Lov å kose seg i helgene...? Da er det altså helg i en time ( og ti minutter) til, så det er bare å kooose i vei i full fart, hihi..

Lykke til med jobbstarten, Lucia! :-)

Flinke, jenten, hehehe :-))

- og deeeilige melkesjokoladen! Du koser deg vel med svenskesnopet ditt, tenker jeg!

Halsbrann, ja.. Det har jeg ikke begynt å få enda.. Hadde det som bare søren med de to andre... *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...