Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for kommentaren om navnet til snuppa, både jeg og faren er fornøyde med det ja.Litt spesielt, men hun passer til det..

Har du begynt med grøt nå? Liker hun det.

Jeg slet litt med å få jenta mi til å akseptere hollegrøten, men nå blander jeg 2/3 med den og 1/3 nestle, og da går det ned. Og etter det har hun begynt å sove myyyyye bedre og lengre, så det er tydelig at den metter ja:)

fint i trøndelagen da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5709521-luca/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er virkelig fint, så det bør du være fornøyd med:-)

Lillesnupp her har vært litt syk, så har nettopp startet opp med grøt. Hun virker ikke overbegeistret, og tror vi ser fram mot en lenger tilvenning her enn med storesøster. Og hun griser så mye mer...hehe, ser jo ikke ut etter noen få skjeer:-)

Plages ikke veldig av at hun våkner et par ganger for mat, men må si det skal blir deilig hvis hun sover lenger av grøten ja. Hadde tenkt en liten nattavvening også, men det er litt vanskeligere med ei til på under to år i hus...kan bli livlig om natta da men en baby som vil ha pupp, og storesøster som våkner:-)

Det var fint i Trondheim, og det gikk supert å kjøre oppover på kvelden.

Var ute på en eller annen shopping hver dag, så deilig å være på besøk hos mormor gitt. Flyttet fra Trondheim da jeg var 10 år, men føler fortsatt at jeg hører hjemme i byen...så trives godt der. Og skulle gjerne bodd på Lade der mamma bor, kjempefint der.

Men været er jo et kapittel for seg selv:-) Hver gang gradestokken passerte 15 grader, så mamsen at det kom til å bli såååå fint vær i dag....sure:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5709521-luca/#findComment-5709904
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...