Gå til innhold

Noen sykmeldte allerede ? (bekkenløsning eller annet ?)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært gradert sykemeldt ( i alle størrelser) under hele graviditeten. Men nå har jeg så store smerter pga bekkenløsning at jeg er satt på aktiv sykemelding. Er noe dritt, skulle gjerne vært på jobb. Kan jo ikke gjøre noe uten at det verker, så føler meg fanget hjemme. Er jo så lenge igjen til desember også, sukk:(

Jeg har vært sykmeldt hele svangerskapet p.g.a en MA i januar. Blir sykmeldt ut hele svangerskapet også, for jeg har fått bekkenløsning. Jobber i barnehage, og det kan til tider være svært belastende. Men det begynner å bli kjedelig å gå hjem. Må prøve å finne meg en hobby snart..

Hei!

jeg har vært 50-100% sykemeldt fra 19 april....første månedene for kvalme/oppkast.. og nå betennelse i hofta og bekkenløsningstendenser:( jobber som servitør,så d er ikke enkelt å jobbe når man har så vondt!

Annonse

Jeg har ikke vært borte en eneste dag hittil i svangerskapet (uke 19+2) nå...

men jeg må innrømme at jeg sliter veldig nå..Har sånne smerter i bekkenet etter en hel dag på jobben at jeg innser at dette ikke kan fortsette..Er veldig rolig i barnehagen nå, men det hjelper jo lite når vi bare er to ansatte på jobb også..så det blir mange og lange timer aleine når tidligvakta har gått av, eller man venter på at seinvakta skal komme på..Lite tid til å ta pauser og slappe av..*sukk*

Må jeg kontakte lege ang sykmelding, eller kan jordmor ta seg av det også? Har bare vært til jordmor på alle kontroller, så jeg vet ikke helt hvordan det funker jeg..

ja okei..den er grei..da ringer jeg bare til han og avtaler time da..så trenger jeg ikke plage jordmora..heh...

Grunnen til at jeg spurte var egentlig ganske enkelt at jeg ikke forstår et kvekk av hva legen min sier, han er russisk og tror han snakker norsk...*sukk* hvilket jeg mener han overhode ikke gjør!

Når jeg tenker meg om så fikk jeg vanlig hvitt ark sist jeg var sykmeldt, ikke sånn "gjennomtrykkspapir" ....

Var for bronkitt da..og det er jo ganske lenge siden..Men tror de bruker bare hvitt papir her jeg...egentlig..

Annonse

Jeg skulle blitt sykemeldt fra juni av, men var bare umulig mht jobben..men har hatt ferie i hele juli og starter på jobb igjen nå i august og blir nok sykemeldt fom siste uken i august. Jeg har kjempesmerter i bekken/rygg.. den ene hofta mi er festet "feil." Har vondt etter kun 10-15min gange..GRUER meg til de første ukene på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...