Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eggløsningen kom som bestilt, så fredag var vi på Stork:)

Det var en fin og koselig opplevelse!!!

De var veldig hyggelige der og fikk oss til å føle oss godt ivaretatt.

Nå får vi bare håpe at det er noe som er befruktet og at det fester seg:)

Er det forresten noen som vet om noe som kan hjelpe kroppen til at egget fester seg lettere? Har hørt noe om E-vitaminer....

Jeg har drukket grapefruktjuice og masse kamillete...

Noen som vet om jeg bør fortsette å drikke kamillete etter inseminering eller er det bare før det er bra? Evt. hvor lenge.

Ja,ja, nå blir det et par spennende uker fremover!

Tålmodigheten blir nok satt på prøve:) Skal prøve å vente til dag 14 med å teste...det blit hardt!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5708621-n%C3%A5-er-vi-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper den sitter denne gang :-). Jeg har ikke så stor tro på effekten av grapefruktjuice eller kamillete, men mener å ha lest at kamillete skal man ikke drikke mengder av hvis man er gravid fordi det kan gi blødninger. La naturen gå sin gang.... Lykke til!

Takk, det håper vi også:)

Litt tidlig å begynne å kjenne etter tegn, men det gjør jeg automatisk!

Kjenner både stikkninger og litt mensmurringer... Det tar jo 6-8 dager før egget fester seg, og det er vel først da symptomene kommer...?

Fikk inseminasjon fredag, så vi er bare på dag 5. Tida går sååå sakte!!!

Satser på å teste neste lørdag...dag 15. Håper vi klarer å vente så lenge:)

Ja, man kjenner etter tegn enten man vil eller ikke. Jeg fikk råd om å tenke på noe annet og sånt. Javisst....for det er sååå mye annet som er interessant når man går og lurer på om man har eller ikke har et barn i magen. Tiden går ekstremt sakte, det er plagsomt hvor lang hver dag kan være. Jeg hadde også mye murringer og fryktelig ømme pupper, men dessverre var det ingenting. Tror litt av det var psykisk og litt var at det sprenger litt de første dagene fordi den mengden de presser inn i livmoren egentlig er litt stor i forhold til hva som ville kommet inn ved naturlig befruktning. Men spennende er det absolutt når man føler noe og lurer og venter og jeg håper det blir resultater for deres del. Vi gleder oss til neste forsøk, selvom vi ikke vet når det blir enda...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...