Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 får før termin? Jeg har det slik på følelsen at babyen kommer før, men aner ikke hvorfor altså. Noen som har det på samme måten?
Jolene84 *overtermin* Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Nei,ej veit rett og slett ikkje når tid d lisje nurke mitt kjem ut.He termin 24.August,og trur at den kjem vel t den tida.. Eller på overtid.Trur ikkje at ej fe han/ho før iallfall:p
-MtG- Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 jeg tror også det, men det kan ha noe med at jeg har menstermin 10 dager før og når jeg var på 3D-ul så sa legen at babyen så stor ut eller eldre enn termindatoen skulle tilsi.
tæssejenta Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Jeg var helt sikker på at jeg kom til å føsde fær termin, og det mente legen min også, men er nå 5 dager på overtid, og ingen fødsel enda:)
Veronika 83 Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Hei.. Jeg håper at jeg får før tida, allerede utålmodig. Og jeg har ikke termin før den 18 august, men mensterminen er den 5 august. Så jeg håper at den første terminen stemmer bedre. Men lykke til
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har trodd det hele tida, særlig siden forrige kom i uke 38, og har vært moden i 5 uker nå. Men, sitter her enda uten baby og har to dager til termin, så det ser dårlig ut!
tsb06 Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 jeg har hele tiden sakt att jeg kom til å få før, men her sitter jeg med termin i morgen.... må få en rask fødsel på 2 timer vist jeg skal få før termin nå....
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #8 Skrevet 23. juli 2006 jeg trodde også at jeg skulle få før tiden, men den gang ei. Nå er jeg 1 uke på overtid. Var jo egentlig klar over at jeg mest trolig ville gå over, siden jeg gikk 6 dager over sist. Men nå kan den lille huleboeren se å vise seg!
Edelweis Skrevet 23. juli 2006 #9 Skrevet 23. juli 2006 jeg er det.. har hatt det på følelsen helt fra begynnelsen. vi slet med å bli gravide, men noe sa meg at det ikke koms til å bli heller før i januar. å jaggu ble det i januar. jeg tror babyen kommer i midten av oktober, men jm soer 1 nov! det gjennstår bare å se.. jg synes det går treigt! er så lei av halsbrann å ryggplager nå!
Suprise! Skrevet 23. juli 2006 #10 Skrevet 23. juli 2006 Hehe..har sagt til samboern min at jeg tror hun kommer før. Om det er en uke eller 10 minutter før vet jeg ikke;o) Blir spennende å se:o) ...Drømte 3 ganger at det var ei jente vi skulle få... på sen UL fikk vi vite at det mest sansynelig var det også Men for all del,hun kommer når hun kommer! )
Smånetta 14.mai Skrevet 24. juli 2006 #11 Skrevet 24. juli 2006 Legen min ba meg slutte å jobbe fem uker før termin for hun trodde jeg kunne komme til å føde før tiden. Jeg hadde den følelsen frem til for en uke siden. Nå tror jeg mer på at jeg blir satt i gang to uker over. Men både mammaen min, tanta mi, og legen tror det skjer før termin.
Simselimsen Skrevet 24. juli 2006 #12 Skrevet 24. juli 2006 Tror også at min lille jente kommer før termin....mens termin min er 13 dager før...men alt dette er nok kansje bare ønsketenkning:)
☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★ Skrevet 24. juli 2006 #13 Skrevet 24. juli 2006 Føler det sånn selv jeg... + at legen min sa at han var helt sikker på at jeg fikk før også, i og med at hodet hadde festet seg så godt... spennende =)=)
OktoberTussi Skrevet 24. juli 2006 #15 Skrevet 24. juli 2006 Jeg tror jeg føder før termin siden jeg har vært så mye plaget med kynnere lenge og hodet har festet seg tidlig. I tillegg så fødte bestemødrene på hver side flere uker før termin da de fikk sine barn, så jeg mistenker (og håper litt) at jeg kan være arvelig belastet..
Har to godgutter! Skrevet 24. juli 2006 #16 Skrevet 24. juli 2006 Jeg er sikker på at jeg går over termin som er 2. august. Var hos legen for en uke siden, og da var hodet fortsatt ikke festet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå