Gå til innhold

Hva gjør dere Nå ?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og venter på at noen skal skrive innlegg som jeg gidder å svare på, mens tvn står på og jeg venter på at jeg skal få lov til å legge meg :) Sambo har vært så flink å lagt nytt gulv på soverommet, første gangen vi har lagt gulv så er dritstolt av han :) Lovde han S.X om han ble ferdig i dag, så det var gjort på supertid.. Hehehe :)

Har vært lite liv på bim i helga må jeg si...

Hva gjør dere andre da ??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5708338-hva-gj%C3%B8r-dere-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter dønn aleine i et tomt og trist hus.... holder på å flytte, men jeg må bo her litt til pga jobben. Så her er det pc, sjampo i dusjen, et par gryter på kjøkkenet, noen planter, og en madrass på et rom. That's it stort sett...... håper klokka blir så mange at jeg kan legge meg snart. I tilleg er jeg kvalm, men naboen griller så det stinker ekkel matlukt i hele huset :( blæææh!!!! si noe oppmuntrende da vel!!! vær så snill!!!!!

savner mannen min, dattera mi, møbler, tv'n.... sukk.

Annonse

Ja jeg sitter her og tenker paa aa legge meg snart.. sambo gikk akkurat og la seg, saa skal vel bare gaa igjennom forumet en gang til f0r det er sengetid :)

Skal til legen imorra, hvis de har en hastetime.. vert syk og trenger sykemld for forige uke, saa krysser fingrene fora t jeg faar det da, selv om fastlegen min er paa ferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...