Gå til innhold

Skal jeg la henne skrike.. 9 mnd

Anbefalte innlegg

Snuppa har vært en liten engel helt frem til nå. I det siste har det derimot vært helt forferdelig å legge henne, hun blir helt hysterisk, skriker og skriker. Er dette vanlig i denne alderen, eller? Hun holder på å få 4 tenner, stakkars, men når jeg tar henne opp og koser, "prater" hun helt fornøyd. Da er det ikke vondt..

Jeg brukte Ferber-metoden på førstemann, og det funket, men snuppa her kan ligge i opptil en time og skrike, og jeg blir sprø.. Noen gode råd??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5708221-skal-jeg-la-henne-skrike-9-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har også en på 9 mnd her som perioder med tannfrembrudd er rasende ved legging.prøver å ikke ta henne opp igjen men roe henne i senga.men det er ikke alltid like lett....

siste mnd har hu vært ekstra ille...mer sinna og trassig, så det er kanskje alderen også?

ferber er ikke noe for snuppa vår når hu først slår seg vrang, for hu skriker seg helt vekk, og mister pusten...

konklusjonen min er vel at man får holde ut de masete periodene som man selv syns er best...litt skriking gjør ikke noe:-/

kanskje ikke til så mye hjelp, men jeg vet hvordan du har det:-)

Små engler kan dessverre også ha perioder der noe plager dem! Det er helt normalt at det er vanskeligere for babyen å falle til ro når hun får tenner. Mange får vondt eller kløe i gommene i flere uker. Da trenger de ekstra trøst og kos, og noen å prate med!

Jeg ville ikke latt henne ligge å skrike uansett - og absolutt ikke når hun holder på å få tenner.

Annonse

i og med at hun får tenner nå, ville jeg ikke latt henne ligge å skrike så mye.... prøv å sitt der, trøst, stryke..

prøvd å smøre på Dentinox!? ;o)

kan hjelpe litt det....

lykke til lukastar! :o)

god klem,,,,,

Har du forsøkt å smøre sånn kløedempende middel fra apoteket? Hadde forsøkt det før jeg tok i bruk noen Ferbermetode. Selv om hun ikke skriker når du tar henne opp, så er det jo alltid sånn at det som gjør vondt, gjør litt mindre vondt når man får trøst - ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...