Gå til innhold

god dag mann økseskaft!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste her inne på 1 trim at mensmurring er sånn eggløsningsstikkinger i siden... blæh!!!!! jeg som har gått med et vilt håp med at det er egget som graver seg ned i siden min :( søren oxo, jeg har liksom aldri koplet dette med mensmurring og kramperi magen :( jaja, noen må vel være trege også hihi, da er nok tante rød på god vei, og kommer nok presis på lørdag :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er både tegn på pms og på festesmerter så ikke godt å si...kan være begge deler :-) Hadde det da jeg var gravid...

Skrevet

off, jeg er ganske sprø har jeg funnet ut, men nå har jeg tatt to eggløsningstester og jeg får en svak strek... men d betyr at den er negativ , men de andre negative testene m eggløsningspinne får aldri strek! altså, jeg pleier jo ikke ta eggløsningstester over en uke etter eggløsning heller da :P så nå går jeg og håper håper bare for det oxo... vi prøvere kan være ganske håpefulle av og til ;) hihi

Skrevet

men jeg må vel tenke realistisk, og jeg kjenner menstegn da... blæh, kviser og antydning til ømme bryst :P jeg "snakker" med meg selv her på morgenen, første dag på jobb etter ferien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...