Dodlimammatil2 Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 leste her inne på 1 trim at mensmurring er sånn eggløsningsstikkinger i siden... blæh!!!!! jeg som har gått med et vilt håp med at det er egget som graver seg ned i siden min søren oxo, jeg har liksom aldri koplet dette med mensmurring og kramperi magen jaja, noen må vel være trege også hihi, da er nok tante rød på god vei, og kommer nok presis på lørdag
kirsty*2barnsmamma Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Det er både tegn på pms og på festesmerter så ikke godt å si...kan være begge deler :-) Hadde det da jeg var gravid...
Dodlimammatil2 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2006 off, jeg er ganske sprø har jeg funnet ut, men nå har jeg tatt to eggløsningstester og jeg får en svak strek... men d betyr at den er negativ , men de andre negative testene m eggløsningspinne får aldri strek! altså, jeg pleier jo ikke ta eggløsningstester over en uke etter eggløsning heller da så nå går jeg og håper håper bare for det oxo... vi prøvere kan være ganske håpefulle av og til hihi
Dodlimammatil2 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2006 men jeg må vel tenke realistisk, og jeg kjenner menstegn da... blæh, kviser og antydning til ømme bryst jeg "snakker" med meg selv her på morgenen, første dag på jobb etter ferien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå