Gå til innhold

Holy Belly!! Magen er i anmarsj! Ehh...flere? NYTT 19:59 23.07.2006

Snart mamma til tre!

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette skjer fort gitt!!!

Jeg er gravid med min nummer tre (6+0), og magen begynner å vises!!! Er det mulig??? Er slank og høy (177 cm og 62 kg) og har ikke lagt på meg et gram i følge vekta...MEN magen har "lagt på seg" !!

Vi som hadde så lyst til å holde det hemmelig en stund denne gangen....regner med at de spørrende blikkene dukker opp snart.

Flere som har opplevd at magen vises SÅ tidlig?

Hilsen 6+0

Fortsetter under...

Hehe..jepp...var ca 6 uker på vei eg og når eg trudde at magen var i vekst...men d var nok bare oppblåsthet...for min del iallefall...d ga seg litt fra ca.8.uke til no...10+6.men no er magen garantert i vekst...ikkje "hard"gravidmage..men "pløsete"(hehe)rund mage...så no er det vel snart trøbbel i kleskapet igjen....venter nr.4,så det er nok derfor magen kommer kjappere denne gangen... Men så deilig det er å kunne "slippe magen løs"..hehe...endelig... Lykke til med magen..og graviditeten

jeg er 8+1, og har begynt å få problemer med klesskapet allerede, jeg venter nr 3. Til tross for at svangerskapet nesten akkurat har begynt og barnet ligger langt nede ennå så har jeg allerede gravidformen på magen, men jeg er stolt av det jeg, og neste som kommenterer at jeg har lagt på meg skal få vite grunnen til det.. hehe

Kos dere med magen jenter, det er en koslig tid vi er inne i :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...