Snart mamma til tre! Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei! Dette skjer fort gitt!!! Jeg er gravid med min nummer tre (6+0), og magen begynner å vises!!! Er det mulig??? Er slank og høy (177 cm og 62 kg) og har ikke lagt på meg et gram i følge vekta...MEN magen har "lagt på seg" !! Vi som hadde så lyst til å holde det hemmelig en stund denne gangen....regner med at de spørrende blikkene dukker opp snart. Flere som har opplevd at magen vises SÅ tidlig? Hilsen 6+0 Snart mamma til tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei:) jeg er i uke 10 da... Men jeg fikk mage i uke 6 jeg... Blir jo to tette her på meg så derfor tror at magen kom mye fortere.. Nå som jeg er 10 uker på vei så ser alle at jeg er gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullborg Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 Godt å høre at de er flere som får mage tidlig. Selv er jeg bare i sjette uke, men synes magen er blitt litt større. Sikkert ikke noen andre som ser det ennå, men synes likevel det er i litt tidligste laget. Jeg får også to tette, så det kan kanskje ha noe med det å gjøre? Husker ikke helt når magen kom forrige gang, men ihvertfall ikke så tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå