2 Hærligheter! Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 Noen dager har jeg hatt akkurat som en puls nede i magen..Kjenner den både på utsiden og innsiden...Det er ikke min puls,og heller ikke beibien sin..Tenkte først at det var hikke,men når han hikker rister hele magen! Noen som har peiling på hva dette kan være???? vanskelig å forklare altså.. varer i ca ett min til fem min... Akkurat som ett hjerte..denne "pulsen" er lav altså,kansje 30 dunk i minuttet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-MtG- Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei du. Jeg aner ikke hva det er, men har hatt det et par ganger i det siste selv. Jeg trodde det var hikke, jeg, for jeg har ikke opplevd noen hikke som gjør at hele magen rister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 kan det være lemus? kan jo opptre de fleste steder i kroppen der det er muskler..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 Det er mange blodårer i livmoren, og de dunker ganske bra. Livmoren kjennes jo mye bedre når man er gravid. Tror kanskje at det kan være det du kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-MtG- Skrevet 23. juli 2006 #5 Del Skrevet 23. juli 2006 men om det er det så burde det vel dunket litt fortere, sånn som pulsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duddlidu Skrevet 23. juli 2006 #6 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei! Jeg har opplevd at hikke kan kjennes på mange ulike måter helt avhengig av hvordan knøttet ligger. Noen ganger rister hele magen, andre ganger er det bare svak dunking, omtrent som en puls. Kanskje babyen din forandrer stilling i ny og ne? Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #7 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg skjønner akkurat hva du mener, og disse bevegelsene har skremt meg litt. De er rytmiske, men svake. Tror det må være det samme som jeg har kjent. Og, det er IKKE hikke! De er "mildere" liksom... Aner ikke hva det kan være, men jeg har som sagt også opplevd det flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå