Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Del Skrevet 23. juli 2006 Helt rart men vet ikke om jeg skal si til noen at jeg er gravid itilfelle jeg ikke er det....jeg er liksom 10 uker på vei,men har ingen symptomer liksom..hadde i lang tid rundt Ikm mensmurringer,men de siste uker INGENTING (bortsett fra trøtt) Funker det om jeg tester hjemme nå igjen etter 10 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosemary Skrevet 23. juli 2006 #2 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvis du er gravid. så vises det på en graviditetstest gjennom hele svangerskapet. hvis du er usikker så ta en test eller kontakt lege. så vet du i allefall. Symptomer er jo så forskjellig fra person til person så man kan egentlig ikke stole så alt for mye på dem. Håper alt er som d skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ta test hos legen, siden jeg var litt usikker. Var egentlig like usikker etter den også, og ble ikke sikker før magen kom=p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå