Gå til innhold

Telemark, termin 4 mars

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen.

Har jente på 11 år fra før av. Så dette blir spennede igjen. Jeg bor i porsgrunn, hvis du vil maile meg direkte er min adr: [email protected].

Jeg har vært plaget med litt kvalme av og til, men ikke på langt nær så mye som med første. Ellers er formen fin.

Hei igjen rosa!

Har vært på UL i dag pga at jeg har litt smerter i magen. Smertene har gitt seg nå, og alt så fint ut! : ) Var veldig spesielt å se den lille, hjertet slo så fort!! Kunne se hodet og kroppen veldig godt, var utrolig moro. Det kunne se ut som om jeg er lenger på vei enn jeg trodde opprinnelig.

Annonse

Så bra at alt var bra :-) Har vært på ul jegog, der er det hvertfall en, men muligens to :-) Men var litt vanskelig å se sikkert, derfor nu ul den 14. Jeg har vært plaget av kvalme i det siste, merker du noe slikt?

Nå blir jeg borte fra nettet i noen dager, skal en tur til vestlandet. Vi snakkes

• 3 uker senere...

Hei Rosa 33!

Er spent, ble det to eller? Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt. Er veldig glad for det. Men merker at magen blir litt større. Og er litt treg i magen liksom...Det kan være litt plagsomt, er ikke vant til slike problemer... Vi har ikke sagt det til noen enda, men tenker å si det nå over helga, blir moro. Tror nok det er noen som har gjettet det, men... Har noen ganger glemt å rydde vekk blader etc (Gravid-blader), og så har det kommet besøk, hihi!

Hvordan går det med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...