Gjest Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Har aldri lagt dette før, men det ble veldig fint! Ikke alle neglene som ble like nøyaktige, for det var ikke lett! Rett før jeg begynner i jobb skal jeg til negldesigner for å få lagt en styrkende gelé som gjør at neglen blir mer sterk! Håper hun kan legge en perfekt fransk manikyr i samme slengen, og kanskje sette på en liten blomst eller noe på en av neglene!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 mmm...så spennde da.Har bestandig prøvd og slutte og bite negler jeg..hehe.....
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har endelig klart å slutte, og nå er de litt lange også (akkurat sånn at jeg får en fin markert hvit tupp!) Prøv go-negl eller belønn deg selv dersom du klarer å la være å bite!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Så gøy!!! Us girls have to treat ourselves :-)
melkekua™ Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Jeg hadde sånne lange negler en gang (vet ikke om det var fransk manikyr da...hehe), men jeg måtte ta det av....alt knakk og ble ødelagt...jobber i barnehage så det var ikke så veldig praktisk der. Hadde jeg jobbet med noe annet, så ville jeg nok ha hatt det igjen )
melkekua™ Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Glemte jo helt å si at det er viktig å unne seg noe ) Det fortjener vi!
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 Fransk manikyr er sånn hvit på tuppen av neglen! Mine negler er ikke lange, det kan jeg ikke ha pga jobben!
melkekua™ Skrevet 23. juli 2006 #8 Skrevet 23. juli 2006 Det var hvit tupp jeg hadde ) Men jeg hadde de egentlig ikke så lange jeg heller, bare jeg som følte det sånn siden jeg pleier å ha korte negler...hehe! Lange nok til at de ikke fungerte i jobben min )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå